• pandis81

    Bröllop 2010 nr 5

    Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

    Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

    Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

    Kram kram

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • Bettertogether

    Här har vi inga planer alls för alla hjärtans dag... Vi är så jättedåliga på att planera med program på speciella dagar och det slutar oftast med att vi gör nånting väldigt spontant :P Troligtvis blir det middag här hemma bara.

  • MV85

    Alla hjärtans dag?
    Det har vi fortfarande inte firat sedan vi träffades, o kommer inte gör i år heller...
    Han är i Norge o jobbar som vanligt, jag är här hemma.... Så skulle inte tro att det händer ett dugg den dagen *ja, något litet småbitter kanske*

  • rosesarered

    Hej alla,

    men missmijah, vilken mardröm! förstår att det känns jobbigt
    det som känns akutast just nu är väl att ni har en vigsellokal/kyrka för ert datum!
    För om jag uppfattade det rätt så kommer ni inte att kunna vigas den kyrkan eller blir det ändrat datum? *eller är det jag som är trögfattad*

    Visst är det härligt med engagerade brudgummar?
    har en här hemma som har fått för sig att bygga en altan (typ) som vi kan ha till vigseln att stå på. Först hade han tänkt sig ett lusthus men där sa jag stopp och belägg
    vi får se, vet ju hur det blev med sänggaveln han skulle bygga ( inget hände..)
    Kan tillägga att han är snickare till yrket.

    Alla hjärtans dag tänkte vi fira vår två-åriga förlovningsdag som egentligen är på måndag. Så det blir nog middag och mys skulle jag tro.

  • maj2010

    Vi firade som sagt årsdag igår, så här blir det inget firande på alla hjärtans dag. Möjligtvis en god middag hemma, men inte mer än en vanlig lördag.

    Jag tror boken var en pik åt mig, han tycker jag är skvatt galen som planerar så detaljerat redan nu

  • rosesarered

    Du får visa honom denna tråd eller ännu bättre, BT forumet! finns en hel del galna brudar här hihi...


    maj2010 skrev 2009-02-11 16:11:59 följande:
    Vi firade som sagt årsdag igår, så här blir det inget firande på alla hjärtans dag. Möjligtvis en god middag hemma, men inte mer än en vanlig lördag.Jag tror boken var en pik åt mig, han tycker jag är skvatt galen som planerar så detaljerat redan nu
  • MissMijah
    rosesarered skrev 2009-02-11 16:00:31 följande:
    Hej alla,men missmijah, vilken mardröm! förstår att det känns jobbigt det som känns akutast just nu är väl att ni har en vigsellokal/kyrka för ert datum!För om jag uppfattade det rätt så kommer ni inte att kunna vigas den kyrkan eller blir det ändrat datum? *eller är det jag som är trögfattad*Visst är det härligt med engagerade brudgummar? har en här hemma som har fått för sig att bygga en altan (typ) som vi kan ha till vigseln att stå på. Först hade han tänkt sig ett lusthus men där sa jag stopp och belägg vi får se, vet ju hur det blev med sänggaveln han skulle bygga ( inget hände..)Kan tillägga att han är snickare till yrket.Alla hjärtans dag tänkte vi fira vår två-åriga förlovningsdag som egentligen är på måndag. Så det blir nog middag och mys skulle jag tro.
    nej det stämmer. det var kyrkan vi inte kunde va i.
    vi tänker INTE ändra datum. iom att alla kort, servetter o så e förtrycka med datum.
    o bröllopsnatten är bokad, festlokal, limo, transport för gäster, sminkning etc.

  • MissMijah
    rosesarered skrev 2009-02-11 16:00:31 följande:
    Hej alla,men missmijah, vilken mardröm! förstår att det känns jobbigt det som känns akutast just nu är väl att ni har en vigsellokal/kyrka för ert datum!För om jag uppfattade det rätt så kommer ni inte att kunna vigas den kyrkan eller blir det ändrat datum? *eller är det jag som är trögfattad*Visst är det härligt med engagerade brudgummar? har en här hemma som har fått för sig att bygga en altan (typ) som vi kan ha till vigseln att stå på. Först hade han tänkt sig ett lusthus men där sa jag stopp och belägg vi får se, vet ju hur det blev med sänggaveln han skulle bygga ( inget hände..)Kan tillägga att han är snickare till yrket.Alla hjärtans dag tänkte vi fira vår två-åriga förlovningsdag som egentligen är på måndag. Så det blir nog middag och mys skulle jag tro.
    nej det stämmer. det var kyrkan vi inte kunde va i.
    vi tänker INTE ändra datum. iom att alla kort, servetter o så e förtrycka med datum.
    o bröllopsnatten är bokad, festlokal, limo, transport för gäster, sminkning etc.

  • Fenixx

    jag tänkte inför nästa tråd-start...är det nån som orkar skriva i så alla brudar står i ordning efter månad..så tex januaribrudar är först osv osv...så det blir lite ordning och skoj att se vilka som delar ens månad?

  • haennish

    det låter som en bra idé! Och vissa av oss har väl bytt datum, eller bestämt datum, dessutom... Det måste vi också updatera! :)

    Jag kan väl ta på mig uppdraget! Så alla kan ju inboxa mig det dom vill ska stå, typ datum och ort... :)

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5