• Svar på tråden Luleåtråden del 2
  • altervattnet
    fruiaugusti09 skrev 2009-02-05 23:18:22 följande:
    hehe, ja har oxå mailat henne. så vi får se hur det blir:)Ang till festen så har jag INGA förslag, vad ska ni göra? ha någon som kommer å sjunger?Gah, man vill ju som hålla det inom rimliga gränser:)
    Jag har ingen aning hur vi ska göra med musiken till festen, skulle vara jätteroligt med en trubadut, men .. det drar iväg...
    Ingen här som vet nån billig ?

    kan säga att jag fick ett meddelande på flashback om några killar från Gällivare som ville komma och spela för " några öl, lite käka och någonstans att sova... " hmm
  • Anna  Henrik

    Vi var in till Skräddar'n igår, butiken på Tullgatan och provade fina kläder till Henrik. Där fanns en lapp om en fotograf här i stan,Ateljé LinsLusen.
    Någon som har vet eller har hört något?pris?
    Vi kollade hemsidan, superfina bilder!!

    www.linslusen.com

  • fruiaugusti09

    Anna Henrik: har varit in å de var dyrt! har till å me för mig att de va mera än vad grodan skulle ha!
    Men hon fotar bra, har varit där med min kusins dotter å fotat henne.. passade på å fråga då:)

    Altervattnet: haha. gällivare killarna lät ju lovande:)
    Vart hitta du dom?

  • altervattnet
    fruiaugusti09 skrev 2009-02-07 19:03:48 följande:
    Anna Henrik: har varit in å de var dyrt! har till å me för mig att de va mera än vad grodan skulle ha!Men hon fotar bra, har varit där med min kusins dotter å fotat henne.. passade på å fråga då:)Altervattnet: haha. gällivare killarna lät ju lovande:)Vart hitta du dom?
    På flashback av alla jävla ställen *asg*
    Har bett dom skicka några låtar så man hör hur dom låter! ( samt deras ålder !! ) :)
  • Leeeloo

    vi kommer att göra spellistor på datorn och koppla upp till högtalare. Det finns 4 stycken högtalare i lokalen så jag tror att ljudet kommer att bli jättebra. Vi kollade runt på några band i Luleå, Boden och Piteå-trakten men de billigaste var ca 4-5000 kr. Det blev lite för dyrt för oss.

  • altervattnet
    Leeeloo skrev 2009-02-08 16:15:23 följande:
    vi kommer att göra spellistor på datorn och koppla upp till högtalare. Det finns 4 stycken högtalare i lokalen så jag tror att ljudet kommer att bli jättebra. Vi kollade runt på några band i Luleå, Boden och Piteå-trakten men de billigaste var ca 4-5000 kr. Det blev lite för dyrt för oss.
    Jo även dom jag kollat upp kostar i den prisklassen, för dyrt för oss också..
    Nu ska min m2b höra med en jobbarkompis som brukar spela på bröllop med sin dotter, vad han tar för en kväll..
  • EhjärtarE

    Tänkte bara fråga om det är någon som fått svar från fotografen Petra? Jag skickade mail i torsdags, men hon har inte svarat...

Svar på tråden Luleåtråden del 2