Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Jörgens fru skrev 2009-01-26 22:26:42 följande:
Vi satte osa den första mars och gifter oss den 23 Maj. Det är kanske jättetidigt för vissa men eftersom vi inte bor i Luleå utan nere i söder så kändes det bättre. Då har vi tid på oss med t.ex. mat, husrum och transporter.
Har ni fått era bekräftelser från kyrkan ännu?
Dom skulle skicka ut till oss i januari-februari någon gång, men har inte fått ännu. Börjar nojja mig om att dom har tappat bort oss...
hej allihopa nu är jag tillbaka efter några dagars nedbäddning, har haft influensan och varit totalt däckad! men nu börjar jag bli bättre:)
tack för responsen om inbjudningskorten, dem är nu beställda från kortdesign:)!
Ang OSA så har vi satt 1 maj och vi gifter oss 19 juni, så ca 6 veckor innan bröllopet alltså!
Du får ringa och dubbelkolla med kyrkan för säkerhetsskull ang bekräftelsen, vi har fått våran men vet inte var jag satt den dock :/
Ja, vi fick vår bekräftelse förra veckan.
Jag är överlycklig! Har precis pratat med en gammal barndomsvän som är frisör och makeupartist hon jobbar nere på björn axen i sthlm och hon ska göra mitt smink och hår!! helt underbart både för mig och för plånboken:)! trodde inte hon skulle komma upp något i sommar men hon skulle fira midsommaren här uppe, snacka om tur:)!
är det någon här på Luleå-tråden som kan tänka sig att (tillsammans med sin blivande) komma till radion(SR Norrbotten) imorgon, fredag och prata bröllop med allt vad det innebär, planering, budget osv? Med den aktuella kroken att det är mässor runt om i landet och folk gifter sig som aldrig förr trots att det är lågkonjunktur.. någon?det är jättekul!
Anna Henrik skrev 2009-01-29 10:18:41 följande:
Det är någon gång mellan 15-16.30. Själva medverkan är ungefär fem minuter och än så länge får man välja den tid som passar.
Kom igen!