• Svar på tråden September 2009 del 2
  • thildamy

    done that alredy!

    sitter redan nu med festprogrammen..
    vill få det klart så "jag slipper" det sedan..
    Jo jag vet är tidigt ute men jag är arbetsökande så jag har såå mycket fritid!!!

  • carolaj83

    Trudilutt-samma datum som oss
    vi tänkte skicka våra inbjudningar i april, fortfarande inte bestämt mig helt o hållet hur dom ska se ut...

    nån som vet någon billig sida på nätet att köpa typ från, fötutom tyg.se

  • Trudilutt

    Säg till om du vil ha tips jag älskar att pyssla. vad har ni för färger?

    tyg sida är det värre med... men jag vet ett ställe i Kinna/skene som säljer billigt och ett i Vänersborg

    Är vi sent ute om vi ska skicka våra i böran på maj?


    carolaj83 skrev 2009-02-09 03:55:19 följande:
    Trudilutt-samma datum som oss vi tänkte skicka våra inbjudningar i april, fortfarande inte bestämt mig helt o hållet hur dom ska se ut...nån som vet någon billig sida på nätet att köpa typ från, fötutom tyg.se
  • thildamy
    Trudilutt skrev 2009-02-09 07:55:26 följande:
    Är vi sent ute om vi ska skicka våra i böran på maj?
    Nej det är ni nog inte för man ska väl enligt traditionen skicka dom 8veckor innan med osa 6veckor innan..

    Varför vi skickade ut dom till 2 januari var...
    * vill inte hemlighålla det längre
    *vi gifter oss en vardag och det kan behövas planering för det
    *vi har hela släkten i NORR NORR..
    Minst 87mil för dom att ta sig hit till oss så man vill ju vara i godtid med planering..

    Fast vi ska nuj i april skicka ut lite stajlade kort med inlagor om ditt och datt..
    I inbjudningskorten vi skickad ut stod det endast
    Välkommen till vårt bröllop... när.. var...osa 31mars.
  • Igia

    Välkommen!
    Det tror jag verkligen inte att ni är. Vi kommer skicka våra i april/maj (beroende på när vi blir klara med allt) och gifter oss 19/9... Då har de ju hela sommaren på sig


    Trudilutt skrev 2009-02-09 07:55:26 följande:
    Är vi sent ute om vi ska skicka våra i böran på maj?
  • Igia

    Kan inta alla antingen skriva i min gästbok eller här vilket datum ni har så kan jag lägga in det i början så "håller" vi lite koll på varandra

  • Igia

    Det här har jag lyckats reda ut genom tråden...

    ozita 5/9
    FoF
    Igia 19/9
    Thildamy 9/9
    MyochErlend
    Carola83 26/9
    gosbruden
    Trudilutt 26/9
    Rebellen75 19/9
    JoM
    tokigast 5/9
    Blivande äkta fru L
    AnnaKristina 5/9
    Tesshjärta Fred 5/9
    endless love 19/9
    Wiggy 5/9
    September2009bröllop 5/9
    Malle09
    Fru H i september
    Stinch

    Ngr av oss är här och pratar hela tiden...

    Vill ni att jag ska lägga upp er så säg till så fixar jag det. Såg att det det börjar bli dax för en ny tråd så jag fixar det här till den så hinner alla som vill!

  • TesshjärtaFred

    Hej hej, hur går det för er alla?
    Jag är just nu ute på Melodifestivalturné i sex veckor, så det blir inte så mycket bröllopsplanering för tillfället. Men det känns som om läget är under kontroll, tror jag.

    Angående att sova tillsammans så hade vi tänkt att jag ska sova med tärnor och han ensam (vi ska åka till stället där vi ska vara kvällen innan och fixa) eftersom jag tyckte att det kunde vara mysigt, men nu vet jag inte riktigt ändå. Har börjat tänka att det skulle vara mysigt att vakna upp tillsammans, som en bra start på dagen liksom. Får fundera lite på det, det är ju ett tag kvar.

  • alltidvi

    Vi gifter oss den 26 september. Nu börjar det äntligen kännas som om datumet närmar sig...

  • Trudilutt

    Idag har jag bokat kyrkan, vilken trevlig karl i andra luren

    Dessutom fick jag vet att man kan få låna lokal av kyrkan, är det någon mer här som ska göra det?

    Jag fick oxå veta att det finns två brudkronor i vårat pastorat. Vilket jag är överlycklig över!!!

    Skönt, då kan jag i lugn och ro pyssla med mina kort

    Det där me att skicka ut ett kort till med ditten och datten va ju en toppen idé

Svar på tråden September 2009 del 2