September 2009 del 2
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
var in och kikade. 50kr för de var ju toppenpris. Tur att det är någon som är vaken. Ligger här på soffan med min dotter som tittar på turtels. Hon somnade 17.30 igår så hon har sovit de hon behöver men det har inte hennes mamma.
japp min minsta har vänt totalt på dygnet hon vaknar runt 21 tiden o brukar somna runt 07...o vår första barn vaknar runt 08...men inatt sov minstingen 3 timmar känner mig ju nästan pigg
Någon som ska på Bröllopsmässan på Grand i dag? Jag hade inte tänkt att gå först, men min sambo är iväg på en svensexa och jag har ändå inget att göra så jag tror att jag piper iväg ändå.
carola: jättefina skor och vilket pris
Tess: kom du iväg till bröllopsmässan och va den nått att ha.. jag väntar på att den ska komma till GBG så man kan gå..
ska på bröllopsmässa 8 feb'längtar*
Jo, jag kom iväg och nej, jag tyckte inte att det var något att ha.
Jag håller med dig! Vi var oxå där men det fanns inte mkt att ha nytta av tyvärr. Var där förra året och då var det mkt bättre eller så var det det för att man inte hade så mkt gjort då...
hjälp mig
detta är klart
* datum= 26 sep 2009
* kyrka+festlokal=lohäradskyrka+prästgård 0:-
*gästlista=46 vuxna och 16 barn
*budget=28 000:- varav 10 000 är till maten från våra föräldrar
*mat bestämd=amerikansk buffe från cullinar
*klänning köpt=1750:-
*tiara köpt=191:-
*skor köpa=50:-
hår +smink bokat=make up by linda ca 2300:-
*fotograf bokad= anna 2000:-
*servetter köpta 153:-
*personal till lekrumet=1000:- + present, mina 4 kusinbarn
*tårta= 1040:- 70 bitar
kvar att fixa
*dryck
*brudgumskläder+skor
*tärnkläder
*näbbkläder
*dopkläder
*blommor
*inbjudningskort
*placeringskort
*placeringsplan med meny
*dekoration, dukar, tyg, ljus
*underhållning, dj?
*ringar
*personal till mat, disk o bar
*underkläder
har jag glömt något viktigt?
Viktigt å viktigt men lite grejer att fundera på:
Ska ni sova på hotell?
Transport från kyrka eller från lokalen. Hyra nån transport el någon som kan köra er.
Festhäfte
Vigselprogram
Nån som ska filma
Vickning, mat som blir över kanske...
Hmm, kommer inte på nåt mer just nu.... Kanske senare