• Svar på tråden September 2009 del 2
  • Rebellen75

    Fan va snabba ni är på att skriva, kommer flera inlägg imellan

  • gosbruden

    Tack för alla grattis! och grattis till dig thildamy! (det glömde jag skriva ju!)

  • Rebellen75
    gosbruden skrev 2009-01-22 21:30:06 följande:
    Vi ska gifta oss i Haraker (ligger utanför västerås) i harakers kyrka, den är sååå fin! var ska ni gifta er då?
    Vi gifter oss i Hubbo kyrka. Vi bor alltså inte så lång ifrån varandra
  • MyochErlend
    gosbruden skrev 2009-01-22 21:30:06 följande:
    Vi ska gifta oss i Haraker (ligger utanför västerås) i harakers kyrka, den är sååå fin! var ska ni gifta er då?
    vi ska gifta oss i gräsmarks kyrka lite utanför sunne i värmland
  • thildamy
    gosbruden skrev 2009-01-22 21:31:44 följande:
    Tack för alla grattis! och grattis till dig thildamy! (det glömde jag skriva ju!)
    Grattis du med då.. tjuvstart!!!
  • MyochErlend

    hem.spray.se/smedjatherese/head.htm

    jag måste bara få dela med mig..
    den här duktiga smeden ska smida en krona till mig
    jag är så glad för att jag hittat henne...
    och så ska hon smida två sånna rosor till mig som jag ska ha inne i min bukett som annars bara ska bestå av röda rosor...

    Ja.. tänk så glad man kan bli av lite lyckad bröllopsplanering

  • thildamy
    Igia skrev 2009-01-22 21:30:08 följande:
    Jag tycker näbbklänning 2 el 3.
    Men vilken brudklänning passar till
    sitter på ebay fasen sååå billigt
    hittat min klänning för 7,70 dollar = ingenting!!!
    Hittade en annan klänning för 407 :- + frakt = 950:- billigt man blir ju alldeles vild.
  • gosbruden
    Rebellen75 skrev 2009-01-22 21:33:53 följande:
    Vi gifter oss i Hubbo kyrka. Vi bor alltså inte så lång ifrån varandra
    Vad kul! vilka sammanträffanden det sker här idag, en ska gifta sog samma datum, en annan fyller år samma dag och en tredje är från samma stad

    Vad bra att ni inte behövde lägga ner mer pengar för att byta datum :) välkommen till september månad!
  • thildamy
    MyochErlend skrev 2009-01-22 21:38:11 följande:
    hem.spray.se/smedjatherese/head.htmjag måste bara få dela med mig..den här duktiga smeden ska smida en krona till mig jag är så glad för att jag hittat henne...och så ska hon smida två sånna rosor till mig som jag ska ha inne i min bukett som annars bara ska bestå av röda rosor...Ja.. tänk så glad man kan bli av lite lyckad bröllopsplanering
    är det sådana roser som fanns på hennes sida?
  • Rebellen75
    gosbruden skrev 2009-01-22 21:38:50 följande:
    Vad kul! vilka sammanträffanden det sker här idag, en ska gifta sog samma datum, en annan fyller år samma dag och en tredje är från samma stad Vad bra att ni inte behövde lägga ner mer pengar för att byta datum :) välkommen till september månad!
    Man får tacka. Ja visst är det märkligt ibland
Svar på tråden September 2009 del 2