MyochErlend skrev 2009-01-22 17:04:18 följande:
Jo här går det också frammåt.. sakta men säkert...Gästlistan är inte det roligaste..Jag vet ju inte helst vad du menar med sådana gäster..men visst har vi kännt att det skulle vara enklare att bara sticka iväg :)vårt problem var först att vi var för många..sen började vi om på gästlistan och då hade vi helt plötsligt lyckats med att få 40 mindre...vilket var bra men nu är jag nästan lite orolig för att vi glömt ngn viktig...jag tror vårt stora problem kommer bli bordplacering...vem kan man sätta vid sidan av vem osv.
Våra gäster klagar på oj hur ska man ta ledigt,dyr lokal, orten vi ska vara på osv osv osv väldigt kul :) kan dom inte hålla det för sig själv
vi har oxå lite problem med bordsplaceringen har skilda föräldrar med nya ... och dom kommer inte överrens så det kan bli kul.. vi ska ha 10 barn dessutom så vi bestämde oss för ett roligt upplägg på bordsplacering..
Ett u bord med vuxna gäster och ett bord till barnen och vi sitter i ett eget bord så att vi ser alla och alla ser oss utan att vända sig om helt.
Tror att det blir bra .. vi blir totalt 40st och det blir lämpligt stort då min m2b inte tycker om att stå framför sååå mycket folk.