• Svar på tråden September 2009 del 2
  • thildamy
    TesshjärtaFred skrev 2009-01-18 21:16:58 följande:
    Thildamy jag röstar fortfarande på den med liten ärm.
    jo den är ju mitt 1a alternativ jag fastnade så för den när jag provade en likvärdig nixa kände mig som en prinsessa

TACKAR!!!
  • TesshjärtaFred

Vad tycker du om mina då Thildamy?

• carolaj83

thildamy -röstar på klänning nr 2

• Igia

Klänningen med lite ärm och så den ringen som i galleriet är i rött guld röstar jag på.

thildamy skrev 2009-01-18 23:03:20 följande:
    jo den är ju mitt 1a alternativ jag fastnade så för den när jag provade en likvärdig nixa kände mig som en prinsessa TACKAR!!!
  • Igia

Jag röstar på den med svart skärp. Du skulle ju kunna ha nåt sånt skärp fast utan den stora rosetten i fram. Lätt knuten i bak och så hänger "snörena" ner... Kan ju ha det i nån temafärg som ni har...?

TesshjärtaFred skrev 2009-01-18 17:24:32 följande:
    Nu har jag även lagt in två bilder där jag har på mig de aktuella klänningarna, under starka bilder. Av någon anledning blir de på sniskan fast jag ändrar dem på datorn, så ni får luta på huvudet när ni tittar på dem.
  • thildamy
    TesshjärtaFred skrev 2009-01-18 23:13:11 följande:
    Vad tycker du om mina då Thildamy?
    Tänkte säga klänningen utan rosett... MEN när jag titta in på bilderna där du har på dom så ändrade jag mig.. du ska ha den med "rosett" om du använder rosett är upp till dig men den klänningen satt bäst tyckte jag
  • Blivande äkta fru L

TessHjärtaFred, jag tycker den första klänningen. Vart kommer den ifrån? Den är verkligen superfin!

• TesshjärtaFred

Tack för åsikterna. Den första klänningen, den som egentligen har en svart rosett, är från en Justin Alexander, i siden. alltså inte satin eller så, utan rent siden.
    Jag har provat den på Bröllopsbutiken i Sthlm, men där kostar den 14200, vilket inte är något alternativ. Det verkar vara svårt att hitta den billigare, så mitt alternativ blir att sy upp den. Men anledningen till att jag gillade den så mycket var för att den är i så bra kvalitet, så om jag ska sy upp den vill jag vara säker på att den blir lika bra, med inbyggd korsett och allt.

• TesshjärtaFred

I dag kom förresten min ring! När jag kom hem i låg en avi för paketet. Så i morgon ska jag hämta den. Weiiii!

• Igia

Hej på er!

Ännu en omröstning...
    Har två klänningar i mitt galleri. De översta. Kan inte bestämma mig.

Har ni lust att hjälpa mig??

www.brollopstorget.se/hem/igia/galleri.php

Tesshjärtafred:
    Spännande med ringen. Hoppas det blir som du tänkt dig

Svar på tråden September 2009 del 2