September 2009 del 2
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Vad tycker du om mina då Thildamy?
thildamy -röstar på klänning nr 2
Klänningen med lite ärm och så den ringen som i galleriet är i rött guld röstar jag på.
Jag röstar på den med svart skärp. Du skulle ju kunna ha nåt sånt skärp fast utan den stora rosetten i fram. Lätt knuten i bak och så hänger "snörena" ner... Kan ju ha det i nån temafärg som ni har...?
TessHjärtaFred, jag tycker den första klänningen. Vart kommer den ifrån? Den är verkligen superfin!
Tack för åsikterna. Den första klänningen, den som egentligen har en svart rosett, är från en Justin Alexander, i siden. alltså inte satin eller så, utan rent siden.
Jag har provat den på Bröllopsbutiken i Sthlm, men där kostar den 14200, vilket inte är något alternativ. Det verkar vara svårt att hitta den billigare, så mitt alternativ blir att sy upp den. Men anledningen till att jag gillade den så mycket var för att den är i så bra kvalitet, så om jag ska sy upp den vill jag vara säker på att den blir lika bra, med inbyggd korsett och allt.
I dag kom förresten min ring! När jag kom hem i låg en avi för paketet. Så i morgon ska jag hämta den. Weiiii!
Hej på er!
Ännu en omröstning...
Har två klänningar i mitt galleri. De översta. Kan inte bestämma mig.
Har ni lust att hjälpa mig??
www.brollopstorget.se/hem/igia/galleri.php
Tesshjärtafred:
Spännande med ringen. Hoppas det blir som du tänkt dig