• Svar på tråden September 2009 del 2
  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-01-22 17:43:08 följande:
    Hej.. ursäkta mig men vilken klänning menar du???Jag vet inte riktigt hur dom visas i galleriet för er... Men jag har skrivit nr på varje klänning utgår du från dom eller hur dom ligger. ?
    jag tycker egentligen att båda passar till barnklänning nr 3 men den jag tycker är finast av de två brudklänning är den bild nr 4..
  • thildamy

    ok nu blev jag klok... och förstår...jag gillar oxå båda dom två klänningarna... Men min m2b gillar klänningen längst ner i galleriet den som e mer rak...och inte bullig vad göra???
    vad hade du gjort?

  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-01-22 17:52:10 följande:
    ok nu blev jag klok... och förstår...jag gillar oxå båda dom två klänningarna... Men min m2b gillar klänningen längst ner i galleriet den som e mer rak...och inte bullig vad göra???vad hade du gjort?
    hmm.. har han sett dig i dem eller bara sett dem på bild ??
    Han kommer ju tycka att du är fin oavsett... :)
    men jag hade nog ändå gått på den jag känner mig finast i...
    det kommer lysa igenom så du och klänningen blir en enhet...
    dvs.vilken klänning är du ??
  • thildamy
    september2009bröllop skrev 2009-01-22 20:35:12 följande:
    jag tyckte nummer 2 va finast
    jo den passar ju "våran" klänning bäst...
  • thildamy
    MyochErlend skrev 2009-01-22 21:19:05 följande:
    nr 2 vilken menar ni då??
    Den (näbbklänningen) som e slät , den bruna med lite vit..
  • gosbruden

    hej septemberbrudar!
    Det var länge sen jag tittade in här. (det var nog till och med i förra tråden) Det har stått still med planeringen ett tag men ska väl börja ta tag i det igen!
    Just nu är det mycket för jag fyller år i morgon så jag planerar lite kalas till på lördag!

    thildamy: jag tycker att näbbkläning 1 och 3 var finast! och brudklänning tycker jag att den som heter klänning 1 är finast! Jag håller med MyochErlend om att du ska välja den klänning du känner dig finast i!

  • thildamy

    Fasen jag har bekymmer!!!!

    Nu när jag surrat här med my idag...
    vilken klänning är jag ? jag vet inte aahh
    känner en inre panik tänkte ju köpa klänningar nu idag.
    shit vad ska jag göra
    jag gillar alla klänningar då menar jag brudklänningarna och barnklänningarna vet jag inte... tycker att den ska spegla lite av den klänning jag väljer.
    oohh jag måste surfa på lite grann

  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-01-22 21:21:15 följande:
    Den (näbbklänningen) som e slät , den bruna med lite vit..
    [/citat]

    aaahh.. jag förstår
    gosbruden skrev 2009-01-22 21:23:37 följande:
    [citat]
    hej septemberbrudar!Det var länge sen jag tittade in här. (det var nog till och med i förra tråden) Det har stått still med planeringen ett tag men ska väl börja ta tag i det igen! Just nu är det mycket för jag fyller år i morgon så jag planerar lite kalas till på lördag! thildamy: jag tycker att näbbkläning 1 och 3 var finast! och brudklänning tycker jag att den som heter klänning 1 är finast! Jag håller med MyochErlend om att du ska välja den klänning du känner dig finast i!
    hej och välkommen tillbaka... vilket datum ska ni gifta er ??
Svar på tråden September 2009 del 2