• Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
  • Vill nu
    hoppan skrev 2009-01-04 18:12:40 följande:
    Vet du hur mycket hon tar?Vill nu skrev 2009-01-04 18:06:56 följande:
    1000 kr, om jag inte minns helt fel.
  • SommarNoll9
    hoppan skrev 2009-01-04 18:11:51 följande:
    De har serveringspersonal, barpersonal så man beöver inte hitta personal till det och Anna har många tips och ideer hur man kan lägga upp upp kvällen. Jag har väll inte kollat så många utan har erfarenhet av Annas och tittat lite på nätet.
    Okej, låter ju toppen! Vi har dock vänner till min ena syster som ställer upp som serverings/barpersonal under kvällen. Eftersom vi ska ha buffé så räknar vi inte med att det behövs så jättemycket personal till servering. De behöver se till att det hela tiden finns gott om mat samt fylla på i vinkarafferna på borden. Så vi kommer ha 3 tjejer som fixar det. Hur mycket får ni betala för denna helhetslösning?
  • Umbraz

    Nu händer det grejer, på mindre än en vecka har jag kirrat klänning och skor och idag har jag beställt vigselringen och tillfixning av våra förlovningsringar. Det går som på räls...
    På onsdag ska jag boka präst. Ska ju gifta mig i Helena Elisabeth och har klurat ut att jag hör till umeå stadsförsamling då jag bor på Berghem. Är det någon som vet av någon fin präst, som man kan önska. I annat fall blir man väl bara tilldelad den första bästa som är ledig den aktuella dagen, eller hur funkar det.

  • Vill nu

    Vad roligt! Du har verkligen stått i!

    Själv var jag och hämtade vigselringen idag! Är bara orolig att den är för stor, men det är ju samma storlek som på förlovningsringen. Men mina fingrar krymper så mycket på vintern när det är kallt! Så det blir nog bra i slutändan, då jag inte tappat förlovningsringen än, på 3 år, trots jättestora viktras och så!


    Umbraz skrev 2009-01-05 17:48:02 följande:
    Nu händer det grejer, på mindre än en vecka har jag kirrat klänning och skor och idag har jag beställt vigselringen och tillfixning av våra förlovningsringar. Det går som på räls...På onsdag ska jag boka präst. Ska ju gifta mig i Helena Elisabeth och har klurat ut att jag hör till umeå stadsförsamling då jag bor på Berghem. Är det någon som vet av någon fin präst, som man kan önska. I annat fall blir man väl bara tilldelad den första bästa som är ledig den aktuella dagen, eller hur funkar det.
  • 010809

    Umbraz: vad roligt att du hittat klänning! =)
    jag blir peppad att då ut å prova nu, när jag hör hur nöjd du är..men det är inte så mycket öppet nu =P

    är det nån som vet om högtidskläder har fått in 09 kollektioner än?

  • Vill nu

    När jag var där sa hon att den skulle komma in i jan-feb.


    010809 skrev 2009-01-05 23:08:18 följande:
    Umbraz: vad roligt att du hittat klänning! =) jag blir peppad att då ut å prova nu, när jag hör hur nöjd du är..men det är inte så mycket öppet nu =Pär det nån som vet om högtidskläder har fått in 09 kollektioner än?
  • hoppan

    Tyckte det var lite roligt i den förra tråden när vi var sammlad med bröllopsdagar. Om någon är borta så fyll gärna i listan
    umekicki79: 21 februari i Helena Elisabeth
    vill nu: 7 mars i Sävar kyrka
    Havsro: 16 maj Backenskyrka
    070809: 1 augusti i Strömbäck
    umbraz: 1 augusti i Helena Elisabeth
    Hoppan: 8 augusti Umeå stadskyrka

  • Vill nu

    Hoppan,
    Vad bra!!! Roligt att ha lite koll på alla andra oxå!

  • SommarNoll9

    Jag saknas på listan så jag tar mig friheten att fylla på!

    umekicki79: 21 februari i Helena Elisabeth
    vill nu: 7 mars i Sävar kyrka
    Havsro: 16 maj Backenskyrka
    070809: 1 augusti i Strömbäck
    umbraz: 1 augusti i Helena Elisabeth
    Hoppan: 8 augusti Umeå stadskyrka
    Sommarnoll9: 1 augusti ute vid Göstas loge

    Slog mig nu, är det bara jag som gifter mig borgerligt i denna tråd?! Inte för att det spelar någon roll

  • 010809

    umekicki79: 21 februari i Helena Elisabeth
    vill nu: 7 mars i Sävar kyrka
    Havsro: 16 maj Backenskyrka
    010809: 1 augusti i Strömbäck
    umbraz: 1 augusti i Helena Elisabeth
    Sommarnoll9: 1 augusti ute vid Göstas loge
    Hoppan: 8 augusti Umeå stadskyrka

    (ändrar listan i datumordning å rättar mitt nick)

    Sommarnoll9: ja det ser ut så, men som du säger..det spelar ju ingen roll.. vi har alla licka mycket bestyr, frågor och förväntningar =)

    Vill nu: nooo, så långt kvar.. till mig sa hin ungefär 10 januari..så tänkte att de kasnke hade kommit litetidigt om jag oppades tillräckligt mycket.. jaja, bara å vänta vvidare då..

    är det nån som kikat på klänningar i skellefteå?

Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...