• Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
  • Umbraz

    God fortsättning allihopa! Nu blickar vi framåt mot 2009 som blir kärleksåret nr1! Hoppas att ni alla får en fantastisk nyårsafton! Kramiz

  • Vill nu

    Hej tjejer, och god fortsättning!
    Hur går det för er?
    Blev toknervös idag, när jag upptäckte at precis idag, är det 10 veckor kvar! Bara 70 dagar!!! *gaaah*

    Har hittat tärnklänning nu iaf! Så skönt! Och ringen beställde vi ju i början på december. Måste dock på guldfynd och bråka lite på måndag, då fortfarane inte hört något, fast de sa en veckas lev.tid, och att de skulle ringa när den kom. Men det har väl varit julrusch hos dem också, så lite snäll får man väl vara ändå!

  • Umbraz

    Jorå, det första inbjudningskortet är fixat, ska bara finslipa texten litegrann.... Sen håller vi på att mixtra med musiken till själva vigseln. Vi har fantastisk hjälp av två kompisar som är musiker som har tagit på sig att spela och sjunga. Så just nu försöker vi hitta lämpliga låtar. Vi har in- och utgångsmarchen klara, och en låt under själva vigseln sen letar vi efter en fin låt med svensk text då den första är engelsk.
    Men vill inte ha en romantisk låt utan något oväntat. Jaja, det är bara att leta på..

  • Munchkin

    Vet inte om nån redan nämnt det men det är bröllopsmässa på Plaza den 24/1 2009 och modevisning på Schalgerklubben på kvällen

  • SommarNoll9
    Munchkin skrev 2008-12-30 22:41:30 följande:
    Vet inte om nån redan nämnt det men det är bröllopsmässa på Plaza den 24/1 2009 och modevisning på Schalgerklubben på kvällen
    Oh så trevligt! Det måste jag (vi) gå på
  • hoppan

    Nu är äntligen kyrkan bokad det blev stadskyrkan kl 16.00. Nu kan vi snart börja skicka ut inbjudningarna. Eftersom vi inte har berättat i vår omgivning så skickr vi ut ibjudningarna i väldigt god tid i stället. det blir ju under sommaren så folk kan planera in. Är et någon annan som skall gifta sig i stadskytkan denna dag. Jag har en hel del "gäster" som är inne på sidan så det kanske finns fler som skall gifta sig i sommar förutom oss?

  • hoppan

    Hur har det gått för er alla med solister till kyrkan. VI har en kompis osm skall spela piano så vi behöver enbart en solist.

  • SommarNoll9
    hoppan skrev 2009-01-02 17:26:01 följande:
    Nu är äntligen kyrkan bokad det blev stadskyrkan kl 16.00. Nu kan vi snart börja skicka ut inbjudningarna. Eftersom vi inte har berättat i vår omgivning så skickr vi ut ibjudningarna i väldigt god tid i stället. det blir ju under sommaren så folk kan planera in. Är et någon annan som skall gifta sig i stadskytkan denna dag. Jag har en hel del "gäster" som är inne på sidan så det kanske finns fler som skall gifta sig i sommar förutom oss?
    Vi ska inte gifta oss i stadskyrkan, gifter oss borgerligt ute vid Göstas loge den 1 augusti Såg på din sida att ni har hunnit planerat och bestämma mycket redan, fick nästan lite panik för hur lite vi planerat än så länge Vart var det ni skulle catera maten ifrån?

    Jag ägnade en del tid på nyårsafton till att försöka övertala en av våra vänner att sjunga solo på vårt bröllop, det gick sådär Men men, det är inget han måste, men det vore hemskt trevligt.
Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...