• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

    öööörk! Toaborstvatten! Fy faaaaan, då skulle jag ha fyllt ungen med vodka för sanering!

  • nennesjuttioåtta

    Jag körde helt slut på maken igår (intalar jag mig). Först åt vi färsk tortellini med rökt lax och grejer, drack en Alsace till det och badade (här somnnade han typ 4 sekunder efter att jag stängt av kranen, hann inte ens bli något lööööv). Efter tvagning hamnade vi dock i säng och det blev en mycket trevlig resa, men efteråt somnade han IGEN och efter 20 minuter vaknade han till och mindes inte att vi ens hade gjort "det", hahahahahahahahah! Jag kontrade med att släppa ut en hög med gamla soldater på hans mage. Nej, nu överdrev jag. Inte skulle väl jag göra nåt sånt!

  • fru AM

    Nenne: ja äckligt eller hur. Förutom en massa bakterier skulle jag ju ha oroat mig för förekomsten av klorin-baserade rengöringsmedel i det där vattnet ...

    Fast det är ju många som pussar sina hundar på munnen dagligdags och det vet man ju vad hundar har nosen i och tuggar på när de är ute och ränner ...Running Away

  • fru AM

    Men Nenne: om han inte mindes att ni gjort det hade du ju kunnat få dig en ny omgång direkt ...?

  • Lapinette

    Tänkte exakt som AM! Skulle ha spelat med och fått mig en omgång till.

    Vi har helt kommit ur spel då ÄL passerade väldigt snabbt samt att maken har tokmycket jobb just nu (sena kvällar) .

  • fru AM

    Nenne: finns du på Facebook? JAg vet vad du heter så du behöver bara svara ja eller nej

  • nennesjuttioåtta

    AM
    Nope. Men maken finns. *ser hur ni snabbt som satan loggar in på FB*
    Jaaa förutom bajsbakterier så groggar de med något annat frätande, fy farao! *hulkar*

    AM & Lapinette
    fast jag var rätt slutkörd jag med! Vem orkar två omgångar nuförtiden? Det var ju åratal sen sist... *ler åt gamla minnen*

  • nennesjuttioåtta

    Apropå hundar - efter flera dagar och nätter ute på balkongen har hundskiten äntligen gått att pilla bort från sulan på mina favoritsneakers. Varför ska de bajsa där jag tänkt gena i mörkret?

  • Zozo

    LOL VAD ni skriver... jag är bara pa sidan 23 än och jag har redan ont i magen

    Ställer mig ngt till fragan vaxade tyskar??? Nu har jag ingen erfarenhet av tyska killar men mina tyska tjejkompisar var DEFINITIVT ovaxade. The natural feeeeling liksom... brrrr!

    Annars generaliserar jag gärna om italienare, holländare, svenskar och fransmän... Fast jag, som vem det nu var, var relativt snal med mina omsorger innan jag träffade maken och det var mest hangel.. *fnisss*

  • nennesjuttioåtta

    Vad kul med så många på brunchen! *hoppistuds* Undrar hur många bord runtomkring som kommer att upptas av smygläsare...? *ser sig misstänksamt omkring*

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!