• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM

    BS: säger detsamma som Nenne - har helt missat att du varit gift tidigare!

    Åh, jag är så tacksam över att jag inte gifte mig med min ungdomskärlek (halvösterrikare förresten)! Vi växte ifrån varandra fem år innan vi gjorde slut ... Men coolt att Ore valde rätt från början och hållit fast vid sin!

  • nennesjuttioåtta

    BS
    jo, jag har rödhåriga gener (ni har väl sett mina kritvita ögonfransar - nej just det thank god for mascara), men är mer blond än riktig rödhätta. Dock har jag en Boris-liknande bror och mina syskonbarn är också Borisar (alla rödhåriga ser ju ut som Boris!!!) så oddsen för att jag får en Boris är inte något att sats på, knappt pengarna tillbaka.

  • Lapinette

    Visst blir man överraskad ibland. Vi skriver så mycket "privat" här inne men mestadels så håller vi oss dock till ämnet - SEX!!!

  • nennesjuttioåtta

    Jag är dock rödhårig när det gäller i sängen och blond när det gäller att vara klyftig...

  • nennesjuttioåtta

    Nääääjjjjj jag skulle ju åka och simma! Fan vad ni är underhållande, mna kommer ju inte härifrån! Och skulle jag åka är det ju 20 sidor att läsa ikapp så jag vet inte om jag orkar det. HAHAHHAH!

  • Lapinette

    Jag måste jobba så åk iväg du och simma så får vi ta en BT-paus tills du är tillbaka.

  • Ore

    Åh, litet skönt att inte vara ensam... Kände mig otroligt småstadsaktig och långt ifrån världsvan när jag hörde om era eskapader. Riktigt skoj att läsa!

    Har redan blivit varnad för tyska killar av en kompis, framförallt tyska stavhoppare (vet inte hur vanligt förekommande det är). Eftersom hon numera är förlovad (kanske tom gift?) med en annan tysk kille så var det kanske framförallt stavhoppande killar man skulle akta sig för. Dessa var definitivt välvaxade, som jag förstod det. Kanske stödjer den teorin?

  • nennesjuttioåtta

    jaja, jag måste väl logga ut då. Känns lite ledsamt, vem vet när jag kan logga in igen? Det kan ju dröja TIMMAR!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!