• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

    AM - han var faktiskt normal men de jag "klämt" på tidigare var mini, mini, mini ... ja och så en fransman kvalar in där också. Obs! Har inte gått i säng med en bråkdel av dem! Så ni får inte tro jag är en "dålig flicka".

  • BrudSommar2006

    AM, pratar han svenska då?

    Nenne, visst är det märkligt med den där läskiga typen men han har börjat titta in hos flera andra grannar också men värst är det för makens föräldrar och grannarna bredvid. Det verkar som att han går över svärisarnas tomt för att komma till och från grannen. Sedan har ju grannen betalat för att sätta upp en massa kameror och belysning som ska tändas när han kommer och går och de sitter ju på svärisarnas tomt eftersom det är där han går så han kanske tycker att han ska ge sig på dem också? De har hur mycket bilder på honom som helst som tagits av de där kamerorna men vad hjälper det när det inte går att få fatt på honom. Vi har föreslagit olika metoder för att försöka snärja honom men de törs inte ifall att det misslyckas och att det då ska bli ännu värre i fall att han blir uppretad.

  • Lapinette

    Hoppas vi inte får in någon rabiat på tråden nu som tror att vi helt och hållet talar sanning och drar alla över en kam. OBS till er som är inne och smygläser VI ÄR IRONISKA.

  • BrudSommar2006

    AM, fick svar på frågan, så han är en stalker då och håller på och smsar fortfarande?! Har vi faktiskt hittat en riktigt stalker här i tråden?!

  • BrudSommar2006

    Lapinette, IRONISKA, vad betyder det *sagt med stora tefatsögon*?

    Har tyvärr inte så många nationaliteter att jämföra med, var ju gift med en marockan tidigare men har ju liksom inga andra av den nationaliteten att jämföra med...

  • FruCicci

    bs igen, jo första gångerna han blev klöst sa hon sådär vänligt att det var så det "hälsade på varandra", men efter att Victor blivit puttad o mera riven och dragen i håret såg hon dels hur förbannad jag var där jag satt och sen gick ungen dessutom lös på hennes papper och grejor på ett bord, då tog hon tag i honom hårt i armen (jag var belåten o mös och tänkte *hårdare* *hårdare*)... så han fick tillsägning till slut...
    Hoppas det blir bättre i morgon...

    Jag har nog varit med alla möjliga nationaliteter, en gång hann jag med 3 stg på 24 timmar. Började med en engelsman som hade så stor så stor som en häst snopp, jag blev livrädd, men han visste om det själv och hade vacelion i nattlådan, sen åkte jaq bakis från honom på eftermiddagen direkt på ett beachparty, belv kalas full igen och hittade en australienare, han var as äcklig, liten skrumpen och hårig.... bläää, drog från beachpartyt till en nattklubb, där jag i sista stund raggade upp bartendern som var tysk, och so över på hans hotellrum, då var jag så onykter så jag kommer inte ihåg riktigt, men har en känslka av wienerkorv... huuuuuauaa

    Och vips kom mitt illamående tillbaka

    ja ja, en gång i tiden var jag singel och inte gift.... som sagt nenne, det var då jag var 22, kul tid men jag vill inte tillbaka....

  • fru AM

    BS: Nejnej - han är ingen stalker. Vi hade kontakt i flera år efter att dejtandet upphört.

  • fru AM

    BS: jag har ju bara en av varje nationalitet att skryta med men jag generaliserar så gärna.

  • Liten med Mindre

    Hallå - nu får ni sluta!!! Sitter ju på jobbet nu oxå, och kan inte fnissa hur mycket som helst åt era eskapader. Visserligen har kollegan opera i hörlurarna, men ändå...

  • BrudSommar2006

    Cicci, dina historier är otroligt underhållande, haha!

    AM, det som lät som en riktig stalker-historia först...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!