• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

    Telis - vad är det du ska prova hemma??!! Något snusk ... låt oss höra??!!!

  • Lapinette

    Förresten, vad gjorde du med göteborgarna Telis. Varken mugglan eller Piggelin har varit här inne i helgen ... eller idag.

  • BrudSommar2006

    Nenne, spontan-vad-hette-det? Har jag inte hört berättas, var det av Lapinette, att det var förbud på sånt i alla fall minst ett par dagar innan plastslangsproceduren?

  • Telemarkgrrl

    Jag skulle också vilja höra lite mer om Ciccis dejtande med Boris Becker!

  • nennesjuttioåtta

    Lappis
    eeh en evighet, alltså. Ingen idé att börja känna efter förrän närmare 13-dagen, då?

    BS
    Ja, huvaligen. Vilket snusk att ta på varandra utan kläder!
    Nu byter vi ämne men det kan låta som att jag pratar om samma.
    Mitt ena syskonbarn var likadant, angående kladdiga fingrar, det gällde även typ snö, vatten och tusch. Tyckte inte om något på händerna. Men det har gått över, men vet inte hur eller när. H*n är dock 7 idag.

  • Lapinette

    Vi fick tillsägelse om att ha sex (bättre spermier) men hålla upp två dagar innan insemination (tror jag det var). Attans, vad snabbt man glömmer.

  • Ore

    Måate säga att era stalker, boris becker och trick or treat-historier muntrar upp min tunga dag betydligt. Jag lever även på att jag vid 16:00 lämnar jobbet för att bege mig till kiropraktorn, och sedan kommer jag hem till en ovanligt välstädad lägenhet och kan bara ta det lugnt resten av kvällen.

    Liten m.fl.: I ett område där jag bodde för några år sedan delade de upp lappar à la hotellrum som man fick hänga på dörren om man ville ha besök av barn på halloween. Annars fick barnen vackert låta bli att ringa på eller ställa till med bus. Bra idé, tyckte jag.

    Nenne: Skippa peruken, och ge dem en dräpande kommentar om någon skulle stirra konstigt på dig. Du har nog någon att plocka fram om det skulle vara så. För övrigt tycker jag att du källsorterar exemplariskt. Får man fråga vart exakt som dildon hamnade? Övrig elektronik?

  • FruCicci

    ha ha ha, klart det var ÄL'n sekret kokosen, ha ha ha... och kanske tömde din man första satsen av misstag i lådan...
    eller kanske ngn stalker?

    BS, ja det var trist... men det finns ju alltid en mupp-unge i alla grupper. Jag är ju van att säga ifrån, men har blivit lit blödig, så jag satt mest tyst idag och kunde inte få fram så mycket. Hoppas att det blir bättre till i morgon. Fröken sa ju till ung-jäklen, så det är ju inte ok där heller.
    Sen eftersom Victor är så snäll så ger han ju inte tillbaka, han blir ju bara ledsen och då blir jag ledsen... ja ja

    Boris Becker trääfade jag första gången i Dubai, sen datade jag en svensk tennis spelar (fast innan dess en sydafrikansk....) o när min svenske tennis-date spelade turnering i London (batterseapark) så satt vi "tjejer" i vip room... där satt theral becker och på den vägen... mkt kort kort kort historia...
    Sen träffade jag Kiefers flickvän i samma vip-room (tysk proffs spelare) och hon hjälpte mig med min tyska, som jag då läste på universitetet (ingick i min ekonomiutbildnig i England). Det hela resulterade i att jag fick hösta betyg i tyska och det var jag inte direkt värd!

    Boris Becker är ingen våt dröm någonstan, jag var mest intresserad av honon som person... bara för att det var han liksom, tyckte det var kul att se vad jag kunde få....
    MEN SOM SAGT detta är 10 år sedan!

  • Lapinette

    nenne - jag kan ge dig en lista på symptom om du vill . Nej, denna gång tog det inte pga stark mat och fel dag. Ska nog inte analysera mer än så.

  • nennesjuttioåtta

    Cicci
    ja, var tog du vägen?

    BS
    Förbud mot "ni vet vad"? Ja, kanske det. Har inte fått några restriktioner men ska dit imorgon och se om det mognar nåt. Får väl höra vad han har att säga då. Sånt kan ju bli jobbigt, men man behöver ju inte spruta vaniljsåsen i påsen...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!