• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • mammacatta

    Nu ska jag åka å shoppa, vi har inget Gekås men väl Mecka! Sist: 3 par skor för 98. Idag: tre till för 98. Stövlar.

  • äntligen på väg

    Jag ska till Gekås imorron . Dom har tydligen söndagsöppet nu oxå! Tar ju bara lite drygt en timme för mig att åka dit.

  • Fru Hilde

    Ok ÄPV lycka till och glöm inte att knuffas i gångarna !!

  • äntligen på väg

    Tack. Armbågarna är vässade och redo för strid!

  • janos

    Hoppas att ni har haft en trevlig helg allihopa!

    Jag vet inte vad det är med mig just nu...........jag är inte på hugget!! *suckar*

  • Gable

    Är hemma från jobbet, har en var-infektion i halsen. Tydligen smittsamt som bara den. Går på pencillin. Jag får verkligen de mest konstiga diagnoserna...

    Sa till maken att det är tur att vi inte hånglar upp varandra längre

    Undrar iofs vart jag har fått det ifrån. Dottern har det inte och inte maken heller. Märkligt.

  • Gable

    Ahmen Janos, hur söt var inte den bilden på sonen och hans kompis?!

  • janos

    Välkommen hem GAble!

    Hmmm, ja det kan man ju undra över, hur en sån smittsam sak hittar till dig, men ingen annan i familjen har den......
    Hoppas att du mår bättre snart!

    Visst är han go på bilden. Han är en riktig liten charmör, som älskar att kramas.

    Det är nog inte något speciellt som har hänt. Vi har varit förkylda i tre veckor. Innan det så jobbar maken 60-65 timmar i fyra veckor. Jag har fått dåligt med avlastning här hemma och inget händer här hemma t ex byte av cirkulationspump som inte mår så bra m.m. Känner mig otillräcklig och trött av förkylningen. Det är nog bara så som man känner sig emellanåt.

    Det blir bättre nu när jag får åka till mamma en vecka och kramas. Kanske lyckas jag få sovmorgon någon dag också

Svar på tråden Äntligen fredag del 15