• MuffinsTönt

    Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!

    Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
  • nennesjuttioåtta

    Oj, Anne - träkeps idag då?

    Oms
    Hurgickdet? Hurgickdet? Hurgickdet?!?!??!

  • viktualia

    Anne - fniss fniss.. anar att det inte var snacket med mig som var de ömtåliga relationerna.. fniss fniss....

    Oms - OJ!! nu såg jag att det var idag!! Ber en bön till vår Herre och hoppas att det gick strålande!
    Och POMPOMar får jag väl göra i efterhand....

  • MuffinsTönt

    Nenne
    Hur går det med balsammetoden? Det har varit så tyst i den tråden. Och menskoppen, för du var också inne där och tog en runda..

  • nennesjuttioåtta

    Muffins eeeeeeheheheh *skrattar nervöst*
    Balsmametoden gjorde att mitt hår såg ut att vara doppat i olivolja. Men i NY köpte jag ekologiskt schampo (och balsam) utan sån där uttorkande grejs, så jag ska nog fortsätta med Urtekrams efter det. Har inte provat leran än, men det kommer, det kommer en vår...
    Menskoppen har jag inte heller använt. Hade så mycket kvar i skåpet av tamponger och bindor så jag tänkte göra slut på det först, och nu är det tomt där men jag hoppas ju att jag inte behöver använda menskoppen alls några månader eller kanske ett år framöver. men förmodligen blir det som vanligt så jag får återkomma med rapport!

  • MuffinsTönt

    Ok, mild schampo är också ett alternativ. Jag har ju köpt ett supermild schampo till grabben som han använder hemma. Han VÄGRAR ta med den till gymmet. Varför? Jo, för att det är ...

    Weledas Baby Schampo

    Så du har beställt koppen? Intressant! Jag behöver binda då och då, dels första natten eftersom det blir överfull och sen kan jag inte tajma tiden när det kommer + koppen i närheten. MEN jag VET att du kommer inte behöva använda koppen på länge.

  • nennesjuttioåtta

    Muffins
    jasså du, hahahaha, är du synsk, eller? Jag hopas ju det med men det har inte hjälpt hitills.
    Men koppen är bra då?
    Min hårbotten är mycket bättr iaf, men håret fortfarande lite för torrt och kluvna hårtoppar hela tiden. Men huvudsaken är att det inte är lika fett och flagigt i hårbotten längre.

  • MuffinsTönt

    Vickan
    Logona är också jättebra märke med milda ämnen för kropp och natur. Ett annat märke som du kan prova Nenne,du som har mer pengar än mig. Det finns faktiskt en eko-salong i göteborg som använder just Logona när man färgar och slingar håret. Kul att veta om ni har vägarna förbi.

  • nennesjuttioåtta

    alltså jag hoppas ju att jag inte behöver kopen men det har inte hjälpt hittills... Såg lite tokigt skrivet ut.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!