• MuffinsTönt

    Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!

    Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
  • MuffinsTönt

    Rolig sajt, "värva 2 medlemmar, få en HEL biobiljett". Hmm... jag har då aldrig hört talas om hel och halvbiljetter.

    Spinner vidare på julklappar...
    Jag har tänkt göra egna lotion och ge som julklapp. Nu tänker jag på en liten tub handkräm och en läppcerat som man kan ha i väskan. Jag har aldrig gjort det innan men vill gärna prova, har bara aldrig haft tillfälle. MEN tror ni det uppskattas? Vad skulle ni tycka om ni plötsligt får ngt sånt,Vågar ni använda?

  • nennesjuttioåtta

    Muffinstönt
    Vad skönt att inte få en avriven biljett...

    Låter som en bra idé, kanske kan göra som ett kit?

  • MuffinsTönt
    nennesjuttioåtta skrev 2008-11-05 15:31:48 följande:
    MuffinstöntVad skönt att inte få en avriven biljett... Låter som en bra idé, kanske kan göra som ett kit?
    Hehe, att få en redan använd biljett låter som dåligt skämt. -helt i min smak!

    Precis vad jag tänkte, ett litet vinterkit att ha i väskan. Får hitta en recept med hyfsat få ingredienser, inte kul att köpa 10 olika.

    Haloj Vickan!
  • Oms

    tjenis brudar! va f-n - trodde jag skulle hinan med alla trådar nu när man går ned i arbetsmotivation iom att vi snart slutar - men tji fick jag - helt plötsligt vaknade den andra tråden till liv då allas våran Nenne fick ett skott i r*** o satte fart

    iallafll IDAG behöver jag er!! och inte till vad som helst utan till POM POM-ande!!! jag ska på intervju kl 13.00 och jag vill verkligen ha det jobbbet nu (ville inte för ngn vecka sen men efter att ha blivit jagad av rekryteraren och efter en telefonintervju m samma person häromdagen så känss det mer o mer rätt)

    så hoppa i era trikåer och ta fram de fiiinaste pompomsen o hej på så tror jag att det kommer att gå bra!

    nu ska jag läsa ikapp lite!

  • MuffinsTönt

    Oms
    Va spännande! Får ta och stretcha redan nu. *ett och två och tre*

  • nennesjuttioåtta

    Omsan
    hahah, är det JAG som trampat igång i andra tråden? Ja, jo det kanske ligger nåt i det.

    Här ska pompomas å det gladeliga, men jag får göra det liggande eftersom jag samma tid ska till farbror doktorn och bli inseminerad. Får väl gömma pomposen i BH'n...

  • anne på grönkulla

    Trött i hatten idag, körde 36 mil igår o drack sen galet mkt vin över komplicerade samtal om ömtåliga relationer på kvällen (o halva natten) *gäspar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!