• MuffinsTönt

    Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!

    Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
  • nennesjuttioåtta

    hhahahahha jag vet! Den tar verkligen aldrig slut!! Men jag har inte lyckats med att få vin ur vattenkranen än, men jobbar på det.

  • nennesjuttioåtta

    Fast är det så bra betyg egentligen om folk inte äter flera bitar...? Men den är ju rätt mastig.

  • Telemarkgrrl

    anne, ja fast det beror ju förstås på hur mycket chokladkaka du vill äta själv.

  • Telemarkgrrl

    Nenne, alla var lyriska över kakan, det var nog bara mängden choklad som gjorde att dom inte orkade ta fler gånger.

  • nennesjuttioåtta

    Hahah, troligen! Men tror även att den inte är så söt som fikabröd kan vara. Har flera stycken som älskar den trots att de varken tycker om godis eller fikabröd. Jag hade trott att jag själv till slut skulle bajsa chokladkaka enbart men man orkar ju bara en bit och det gör ju ingen skillnad i slutändan, pwaahahahahahhaha!

  • Zozo

    Ahh man blir ju hungrig bara av att läsa!!! Jag har just ätit en bit av tartan som vara gäster hade med igar (Vi glömde bort att servera den - pinsamt!). Tartan var sa himla gräddig att jag bara fick ner en pyttebit innan det blev äckligt. Men den lilla biten var god

    Jaha nan som har ett bra tips (gryta kanske?) pa vad man kan göra av en massa strimlat fläskkött?

  • Zozo

    Just ja, blabär har jag ocksa en hel massa över! Idéer? De har tinat sa jag kan ju inte frysa in dem igen.. suck!

  • MuffinsTönt

    blåbär...blåbär... soppa, mousse/formage, äta med glass. Annars är jag väldigt inne på pajer men det är jag det.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!