• MuffinsTönt

    Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!

    Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
  • viktualia

    Och jag är lite dålig på att hoppa in här.. .fy på mig!

    Idag är det söndag. Det ÖSREGNAR ute och jag är på väg ut i skogen.. hm.. hur smart är det?!?! *fniss*

  • Telemarkgrrl

    Sol och klarblå himmel här. Men fy tusan vad det blåste inatt. Jag sov som en kratta bara för att det lät så mycket hela tiden, trodde fönstren skulle blåsa in.

  • MuffinsTönt

    idag o igår var det fint väder men natten till söndan var BLÅSIGT!!! Ena stunden tänkte jag shi,t nu blåser huset samman. Tack gode gud att huset inte är byggd av hö. Och jag är inte en av de smår grisarna.

    Läste lite i granntråden igen... zozo, har inte läst riktigt allt men förstått att du har "problem" med svärmor.

    Telis
    AVIS!!! Jag har bara varit i paris en gång under sommarn. TÄnker redan hur vackert o romantisk allt ser ut under ett täcke av nysnö. *myyyss*

    Föresten, hur funkar det där med temp o menscykel? jag har lyckats räkna ut att min cykel är på 30 dagar. De senaste 2 månaderna har det varit väldigt jämn mellan ÄL och mens. HUR ska man räkna och NÄR ska man ta temp? Intressant att veta sånt och väldigt praktiskt när ska resa.

  • anne på grönkulla

    Muffins, jag har en ladycomp där man mäter tempen varje morgon. Ahr dock inte analyserat cykeln mer än vad den gör (dvs talar om om jag är fertil eller inte den dan) så jag kan inte svara på dina frågor...

    Galen administrativ dag, både på jobb- o hemma fronten, i övrigt...

    Anne, kanske snart stolt bilägare...

  • MuffinsTönt

    Anne
    Aha, jag tänkte ta vanlig tempmätare. Va spännande med bil! *håller tummarna* Själv skulle jag bli cykelägare men den var för gammal o "ful". Så jag tvekade. Inte så smart att köpa saker man tvekar har jag lärt mig.

    Grinar fortfarande över mina försvunna bilder. Har en liten backup på dem bilder jag använder/ska använda. Jag sitter och försöker göra en fotobok. Annars så har jag ingen backup på övriga bilder. Idiot-mufffins!! Förösker rädda filerna med en såndär program. Hoppas Hoppas!

  • anne på grönkulla

    Ja jag har obackade bilder från i somras i datorn som är inlämnad *gnager på knogarna* inte mycket, men surt nog...

    Skönt Zozo! Börjar ni hitta rätt i det nya livet?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!