• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • S S

    Vad kommer ni har för frisyrer och buketter?
    Har det mesta färdigt, men idétorka när gäller hår och blommor.

  • S S

    Vad skönt att läsa att fler än jag är möhippe nojjiga.

    Fick en lite skum förfrågan av en jobbarkompis om jag kunde sprätta bort fodret i en kjol åt henne. Kjolen var skitful så jag satt och funderade över ev möhippa medans jag sprättade, men hon kanske bara har dåligt smak.

    Kom in en kund på jobbet i lördags och sa
    - hörde att du ska gifta dig...
    Jag stog som ett ?, men blev så paff så jag frågade inte hur han visste det.

  • ingenjörsbruden

    S S skrev 2008-10-15 21:18:08 följande:


    Vad skönt att läsa att fler än jag är möhippe nojjiga.Fick en lite skum förfrågan av en jobbarkompis om jag kunde sprätta bort fodret i en kjol åt henne. Kjolen var skitful så jag satt och funderade över ev möhippa medans jag sprättade, men hon kanske bara har dåligt smak.Kom in en kund på jobbet i lördags och sa - hörde att du ska gifta dig...Jag stog som ett ?, men blev så paff så jag frågade inte hur han visste det.
    SS o 2a advent: *wiiiiie* Va spännande med alla konspirationer o bus era vänner har för er!!! Så kul att höra!!!!
    Mina vågade inte yppa något alls för mig.....snokar rätt på allt annars!!!

    Alla goda ting är tre: Bra planerat!!! Härligt med lite weekend......märks börsoron ute bland folket i NY?

    Wingtear: Ojojoj förstår att du är lite bekymrad över utrymmet....hoppas det löser sig!
    Kan ni inte lobba lite för att er balkong ska göras först?!? Kanske vifta lite med dina långa ögonfransar o slänga lite med håret?!
  • Wingtear
    ingenjörsbruden skrev 2008-10-16 08:43:52 följande:
    Wingtear: Ojojoj förstår att du är lite bekymrad över utrymmet....hoppas det löser sig!Kan ni inte lobba lite för att er balkong ska göras först?!? Kanske vifta lite med dina långa ögonfransar o slänga lite med håret?!
    O, jag kommer kräva det, men det är ändå leverans 2!!! dagar innan bröllopet, och jag tänker INTE ha en byggnadsplats på min balkong då!
  • Alla goda ting är tre

    egentlige inte så mycket, pratade med en kvinna som verkade lite bekymrad men börsen gick ju upp när jag var där (tack vare mig säger mina kollegor) heheh!


    ingenjörsbruden skrev 2008-10-16 08:43:52 följande:
    Bra planerat!!! Härligt med lite weekend......märks börsoron ute bland folket i NY?
  • 2e advent

    S S skrev 2008-10-15 20:54:36 följande:


    Vad kommer ni har för frisyrer och buketter?Har det mesta färdigt, men idétorka när gäller hår och blommor.
    Jag lutar mer och mer åt en ganska uppsatt frisyr, ska försöka lägga in en bild på typ hur jag tänker i galleriet.

    Blommorna vet jag inte, min tärnas mamma är florist så de ska tillsammans koka ihop min bukett men de har känt mig sedan jag var 1 så de vet nog vad som passar mig och tärnan har ju sett klänningen, de har pratat om vinröda amaryllisar. Det är faktiskt rätt kul att inte veta.
  • Alla goda ting är tre

    tänkte fixa min frisyr själv, lockigt halvuppsatt tror jag, blommor har jag gjort själv av satintyg. Bild finns i galleriet, har inte bundit buketten än bara...
    S S skrev 2008-10-15 20:54:36 följande:


    Vad kommer ni har för frisyrer och buketter?Har det mesta färdigt, men idétorka när gäller hår och blommor.
  • 2e advent

    Jag vet men jag har lite ångest har alltid tänkt mig en halvuppsatt frisyr med långa lockar och löshår men så såg jag den här frisyren och tyckte att den var sååå fin dessutom tyckte min frisör att det passade bra med en uppsatt frisyr om man skulle ha axelbandslös klänning för att framhäva halsen.

Svar på tråden December brudar