• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • Wingtear
    lillP skrev 2008-09-21 21:04:47 följande:
    Vilka problem ni har
    I-lands problem
  • lillP

    Tur de finns...


    Wingtear skrev 2008-09-21 21:13:03 följande:
    I-lands problem
  • 2e advent

    Fördelen med att tillhöra "it-generationen"

    Skam att säga så gör väl jag det också men m2b och min pappa är väldigt duktiga med datorer så jag har aldrig behövt lära mig, vilket jag ångrar nu

  • 2e advent

    Hmm Hur gör man för att klippa in ett citat så man ser vem som har skrivit det tidigare, ja ni hör ju jag är helt hopplös

  • Wingtear

    2e advent skrev 2008-09-22 20:05:58 följande:


    Hmm Hur gör man för att klippa in ett citat så man ser vem som har skrivit det tidigare, ja ni hör ju jag är helt hopplös
    Jag fattar inte heller. Finns folk som lyckas skriva mellan sina citat så att de kan kommentera flera i samma svar utan att det blir rörigt, men inte jag
    Jag är väll inte sådär jättehaj på datorer, men när man jobbar med dem och surfar runt lite så lär man sig lite efter han d
  • Wingtear

    Eller menar du som jag just gjorde? Använd knappen som det står "A på brevid de röda läpparna

  • lillP

    mellan citat har jag inte lyckats med... men om man vill ha flera citat är det bara att trycka flera gånger på "A. Sen är det bara att skriva sin egen text över och under

  • Wingtear
    lillP skrev 2008-09-23 06:38:22 följande:
    mellan citat har jag inte lyckats med... men om man vill ha flera citat är det bara att trycka flera gånger på "A. Sen är det bara att skriva sin egen text över och under
    Det funkar inte för mig, det blir grått och svårt att se att man svarat på något annat än första citatet. Får skylla på att jag är blond just nu
  • lillP

    svaret till det andra citatet får du skriva under själva citatet alltså efter sista [/citat]


    Wingtear skrev 2008-09-23 12:02:15 följande:
    Det funkar inte för mig, det blir grått och svårt att se att man svarat på något annat än första citatet. Får skylla på att jag är blond just nu
  • 2e advent
    Wingtear skrev 2008-09-22 20:51:56 följande:
    Eller menar du som jag just gjorde? Använd knappen som det står "A på brevid de röda läpparna
    Ja det var precis det jag menade

    Tack för hjälpen. Har idag inhandlat tidningen "Allt om bröllop" för att det skulle vara frisyrspecial och jag känner att jag behöver inspiration, det var typ tio frisyrer och alla bilder var tagna framifrån så jag är inte ett dugg klokare dessutom vägrar min frisör att ringa tillbaka så jag måste sätta mig och ringa imorgon igen för att få min bokning bekräftad.
Svar på tråden December brudar