• Wingtear

December brudar

Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

12-24 Wingtear

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

• Svar på tråden December brudar
  • 2e advent

Jag bokar gärna den beställningen nästan rakt av, tror dock att jag hoppar kramsnön för vi har inga barn med, men många barnsliga och tävlingsinriktade vuxna och jag vill inte riskera osämja

• Wingtear

2e advent skrev 2008-09-25 21:12:33 följande:

Jag bokar gärna den beställningen nästan rakt av, tror dock att jag hoppar kramsnön för vi har inga barn med, men många barnsliga och tävlingsinriktade vuxna och jag vill inte riskera osämja
    Men man kan ju kramas i kramsnön... *hihihi*
    Nej hörni, god natt brudar!
  • lillP

Vad tråkigt! Men jag håller med om att det inte är lätt att hitta fotograf, skönt att ha det avklarat.

Alla goda ting är tre skrev 2008-09-25 19:24:10 följande:

lillP: det går inget vidare som det känns nu... :/ Har hittat några som jag kan tänka mig men för dyrt, två billiga med fina foton, den ena bodde i skåne vilket gjorde det svårare och den andra gick inte att kommunicera med på en bra nivå... så det står still på den biten...
  • lillP

jag vill gärna också lägga in en beställning!

vill ha ett par centimeter bara (vill slippa köpa vinterskor) och ca fem minusgrader. Om inte det går att ordna så nöjer jag mig med frost, så länge det är vitt på marken Är inte så kräsen... Gärna soligt på dagen och stjärnklart på natten däremot, det är jag väldigt kräsen med

Wingtear skrev 2008-09-25 20:08:10 följande:
    Givetvis blivande frun! (bara inte på arlanda och nyår) Hur många centimeter vill ni ha? Ska det vara nysnö, eller bör den ha legat några dagar?Vill ni ha lite snö när ni kommer ut från kyrkan eller uppehåll?Vilken temperatur? vi rekomenderar mellan -8 och -15 för att snön ska hålla sig vit.Önskas stjärnklart till kvällen?Kanske lite kramsnö till efter maten så att barnen kan gå ut och leka medans de vuxna dansar och pratar?Var det något mer?Vi önskar er ett trevligt bröllop med förtjusande väder!Tack för att ni anlitar vädergudarna AB*jag varnade er...*
  • ingenjörsbruden
    Va bra med väderbeställning!!!!

O jag som kallt räknar med regn eller bara allmänt slask!

Då skulle jag vilja ha:
    -5 till -10 grader
    Snön ska helst falla på fredagkvällen så att det inte är några som helst problem att köra på söndagen!
    Ni vet...2 flingor snö så är det snökaos i Skåne!

NUUUUUUUUUUU är våra inbjudningar skickade!!!
    Hann inte fram till lådan innan 18 så troligen så kommer inbjudningarna fram på måndag!
  • BlendaSigne

Tjoho - idag går inbjudningarna ut
    VF bokad igår
    Hindersprövningen "ok:ad" (bor ej i Sverige så de e typ 100 resor krångligare - men vi kommer få besöka skattekontoret 22 dec för att de ska köra det i systemet o förhoppningsvis så går de igenom på 1 el 2 dagar - annars blir det en stor fest utan bröllop :S)

Börjar kännas verklighet av detta - mkt kvar o fixa dock... men de känns förnärvarande bara skoj .

Glad Fredag till er alla

• 2e advent

Så roligt att ha fått ut inbjudningarna!

Själv har jag varit och pratat med frisören idag och detkändes bra men nu blir det mycket dyrare än jag hade tänkt så det är ju lite tråkigt men men inget att sörja över nu.

Satt idag och gick igenom lite saker som ska hända framöver och insåg att dagen D närmar sig med stormsteg. AHHH eller jag vet inte riktigt, det är ju så mycket som ska hinnas med innan dess.

• lillP

Ni som har fått ut inbjudningarna, har ni bilder man kan få se? Tycker det är så roligt att titta

Bröllopstidningsmissbrukare som jag är köpte jag igår All om bröllop. Fick faktiskt plats med skolböckerna, tur jag köpt en större väska Kul med tidningen var iaf att både skräddaren och guldsmeden var med

• lillP

Eller designern kanske man ska säga

lillP skrev 2008-09-27 09:18:19 följande:
    skräddaren
  • Alla goda ting är tre

lillp: kan stoppa in bilder från vår inbjudan senare idag

Svar på tråden December brudar