• Wingtear

December brudar

Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

12-24 Wingtear

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

• Svar på tråden December brudar
  • Wingtear

jag och citeringen är inte vänner... det är bara så...

• Wingtear

Tack tack. Skulle vi ha något stort och så skulle jag nog vilja ha "prinsess-klänning", men när vi har så litet som vi har känns det mycket mera rätt med mammas

• lillP

Jag tror att det blir jättebra med den klänningen De flesta klänningar har sin charm

• 2e advent

Wingtear:

Ja det blir en klänning som är ganska lik och jag är sååååååå nöjd Den blir precis som jag tänkt mig, kände mig så fin

Tyvärr kommer ni nog inte få se bilder på den förrän efter bröllopet för m2b ska inte få se den och om jag då fotar den och lägger in bilden på datorn så är risken att han snubblar över den och det vill jag inte

Däremot är det exakt den kappan som är på bilden som jag ska ha. Har hyrt den och är sjukt nöjd med både pris och kappa.

• 2e advent

Det blev förresten den billiga HM BH:n som var bäst så m2b får gå och lämna tillbaka den andra imorgon.

• Wingtear

2e advent skrev 2008-09-21 20:33:53 följande:

Tyvärr kommer ni nog inte få se bilder på den förrän efter bröllopet för m2b ska inte få se den och om jag då fotar den och lägger in bilden på datorn så är risken att han snubblar över den och det vill jag inte
    Jag lagade en mapp (i mappen caketoppers...) på den skrev jag "**m2b** får INTE titta!!!" så att om han snubblar vet han att det där är ajabaja Han vill ju inte se min klänning innan, och hit till bt lär han aldrig komma
  • 2e advent

Det kanske är en ide men jag är kass på datorn så jag skulle nog vara tvungen att be honom om hjälp för att fixa det

• Wingtear

Fördelen med att tillhöra "it-generationen"

• lillP

Vilka problem ni har Vi får väl se om jag får samma problem när min klänning är klar...

Svar på tråden December brudar