• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • ingenjörsbruden
    *niger så fint o tackar för att hon får vara med*

    Ja..tiden bara rinner iväg!!!

    Jag har ju inte fått mina egendesignade stämplar så jag har ju inte ens skickat ut inbjudningarn!!!!
    men alla som ska bjudas vet om det iallfall....
  • Wingtear
    ingenjörsbruden skrev 2008-09-19 12:07:59 följande:
    Jag har ju inte fått mina egendesignade stämplar så jag har ju inte ens skickat ut inbjudningarn!!!!
    Hjälp, jag skulle ju ha panikångest vid det här laget...
  • ingenjörsbruden
    Wingtear skrev 2008-09-19 12:52:47 följande:
    Hjälp, jag skulle ju ha panikångest vid det här laget...
    Äsch....jag är mest förbannad faktiskt!!

    Pratar fekvent med alla gästerna o de frågar hur planeringen går o så....så eg är väl inbjudningarna onödiga...alla kommer ju! Men jag vill pyssla lite o så känns det mer formelt!

    Det är ju bara 6 inbjudningar som ska göras o själva innehållet är redan fixat med typsnitt o storlekar o indrag osv så det är bara att printa ut o montera i de blå "omslagen" som ska embossas. Kan iofs göra det andra redan i helgen o sen embossa o posta direkt när stämplarna kommer.

    Ska tydligen hippas i helgen....mamma, min goa mamma kunde inte låta bli att berätta!! Hon är så underbar....klantig men underbar!! Hon tyckte så synd om mig...för det lät nog på mig som att jag inte trodde alls att jag skulle hippas innan bröllopet.....är sjuktsvårt att få till en gemensam helg med tjejkompisarna, så att blanda in fler pers som ska vara lediga samma dag trodde jag inte att de skulle få till!!

    Tycker bara att det är positivt för nu har jag gått o varit glad över helgens hippa i ett par dag!
    Någon mer som hippats än?
  • Wingtear
    ingenjörsbruden skrev 2008-09-19 13:01:50 följande:
    Ska tydligen hippas i helgen....mamma, min goa mamma kunde inte låta bli att berätta!! Hon är så underbar....klantig men underbar!! Hon tyckte så synd om mig...för det lät nog på mig som att jag inte trodde alls att jag skulle hippas innan bröllopet....
    Blir jag alls hippad blir det nog av svärmor, för min bästa vän har aldrig lyckats komma till till skott med något jag har ordnat, eller något hon skulle ordna åt mig
    Ha så kul på din hippa! Berätta hur det var sen, tror nog du är först ut.
    Kram
  • Alla goda ting är tre

    Oj.. när jag började räkna så e det ju faktiskt mindre än 3 månader kvar för mig... :)

    Jag tror inte jag kommer bli hippad utan tänkte föreslå till mamma och syrran att vi ska gå på spa helgen innan :)

  • lillP

    Ingenjörsbruden: har du pratat med dem du har beställt stämplarna av? De borde väl ha en våldigt bra förklaring till varför det tar så lång tid...?

    Det där med hippning, jag är tveksam till att jag kommer bli det. Skulle vara kul att bli hippad, men det är väl inte hela världen om det inte blir så...eller?

  • Wingtear
    lillP skrev 2008-09-19 17:42:56 följande:
    Skulle vara kul att bli hippad, men det är väl inte hela världen om det inte blir så...eller?
    För mig är det nog lite känsligt, eftersom min bästa vän flera gånger har ordnat överaskningsfester, kidnappningar m.m. för andra kompisar. Jag har tom fått veta att -den- veckan ska jag hålla mig hemma på förmiddagarna samt inte planera något på kvällarna, och ingenting hände. Snart 5 år sen, kan nog sluta vänta tror jag...
  • lillP

    Nu hänger jag inte riktigt med... vad är det som hände för 5år sen?


    Wingtear skrev 2008-09-19 18:03:45 följande:
    För mig är det nog lite känsligt, eftersom min bästa vän flera gånger har ordnat överaskningsfester, kidnappningar m.m. för andra kompisar. Jag har tom fått veta att -den- veckan ska jag hålla mig hemma på förmiddagarna samt inte planera något på kvällarna, och ingenting hände. Snart 5 år sen, kan nog sluta vänta tror jag...
  • lillP

    Var du påväg att bli hippad då? Och det var ingen som kom?


    Wingtear skrev 2008-09-19 18:19:25 följande:
    att jag skulle hålla mig hemma...
Svar på tråden December brudar