• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Troll1
    Mizty skrev 2008-11-05 07:57:51 följande:
    Vet att Håkan får ett i alla fall Från mig!
    Men, då får du nog skicka ett tackkort till dig då. Jag tänkte också ha ett telegram från mig, men det gick bort.
    Hur går det med festblad osv? Har du exempel som du vill maila? Skulle vara roligt att se.
    Nu är det inte lång tid kvar. Hur känns nerverna? Är de på in eller utsidan?
  • frökenkräfta

    Tack-kort kommer vi att skicka till alla som uppvaktat oss, även dem som inte är med på bröllopsfesten. Några hat tex skickat blommor till oss och gratulerat.

    Fru Trul, tror att jag såg dig idag. Jobbar du på ett stort telecombolag? Mejla mig privat om du vill.

  • Mizty

    Kräftan - Har ju helt glömt att kommentera din fruhippa Vad roligt!! Särskilt om man är så oförbered oxå

    Troll1 - Ska maila så du kan kika Nu börjar nerverna göra sig påminda minst sagt... Var & provade klänningen idag & ska tillbaka i morgon igen, sitter riktigt bra nu

    Nä nu ska jag skölja ur färgen ur håret!!

    Kram på er

  • fru Trul
    frökenkräfta skrev 2008-11-05 21:36:00 följande:
    Tack-kort kommer vi att skicka till alla som uppvaktat oss, även dem som inte är med på bröllopsfesten. Några hat tex skickat blommor till oss och gratulerat.Fru Trul, tror att jag såg dig idag. Jobbar du på ett stort telecombolag? Mejla mig privat om du vill.
    Jo det gör jag, jag sitter på kundtjänsten.... Inte världens roligaste jobb men pengarna är riktigt bra med säljbonus osv... Vad gjorde du där då eftersom du såg mig? Nästa gång får du säga hej...
  • Mizty

    Gulp! Nu är det nära.... Blir aldrig klar med allt pyssel! Längtar efter sängen nu ska jag säga

    Kramizar

  • Ajjse

    Nu är det bara en dag kvar Mizty!... Du måste få din skönhetssömn också annars kanske du däckar i kyrkan.

  • frökenkräfta

    Mitzy, tänker på dig! Nu är det nära!!!
    Vi har också mkt, mer nu änför dagen då vi gifte oss. Jag skriver ut på festhäften, ändrar bordsplacering pga sjukdomar, beställde idag en frisörtid till imorgon - kom på att jag VILL sätta upp håret imorgon också och så har vi bokat en hotellnatt till lördag. Känner att det är för mkt folk hemma hos oss, vi vill få göra oss iordning i lugn o rop + sova lite på söndag. Vår dotter brukar vakna vid 6. Alla dagar.

    Fru Trul, jag jobbar som konsult inom it och är på uppdrag där sedan i somras. Jag hojtar till nästa gång, och detsamma om du ser mig.

    Idag har jag jobbat till lunch. Vår 1a gäst har redan ramlat in, min syster som bor utomlands och snart börjar resten av familjen komma. Nu drar det igång!

    Ha en toppenhelg allihopa och särskilt Mitzy då. Imorgon är det dags!

  • Troll1

    Mizty: Det kom inget mail häromdagen. Jag förstår om du har 1000 saker att göra. Så var det för oss sista dagarna. Ta det lite lugnt ikväll om du kan. Det behöver du.

    Lisa har feber för andra dagen och förut höll jag på att svimma flera ggr. Konstigt... Nej, jag är INTE gravid.

    Frökenkräfta: Nu händer det grejor, så roligt ni ska ha i morgon!!

  • fru Trul

    Lycka till imorgon Mizty! Ha nu en toppendag och lev lyckliga i alla era dar!

    fröken kräfta
    Ok va kul, vem vet då kanske vi kan luncha nån dag? Mitt lanid är chza01 om du mejlar på jobbet.
    Ska du oxå ha festen imorgon? Va kul! Vi kommer ha vår fest på ettårsdagen och det närmar sig med stormsteg, jag som hela tiden tyckt att det varit gott om tid... Suck! Men det ska bli jättekul....

  • bartan

    Mizty; Ha en underbar dag och lycka till. Dansa och njut

    frökenkräfta; Ha en underbar fest ikväll.

    Ser fram emot era berättelser senare.

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3