• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Troll1

Hiii va kul! Måste kolla med min nybliiivne maan bara. Han är på planeringsmöte nu. Vilken tid i så fall? Och var?

• Mizty

Jag är hemskt ledsen men nu har jag dubbelbokat mig!! Håkan ska bort i morgon...

• Troll1
    Mizty skrev 2008-10-13 17:04:29 följande:
    Jag är hemskt ledsen men nu har jag dubbelbokat mig!! Håkan ska bort i morgon...
    Nämen Miiizzztyyyy!
  • fru Trul

Jag kan inte heller fika imorgon, suprise så jobbar jag sent imorgon(eller halvsent iallafall). Suck! Vi kan väl göra upp ny fika lista om 2 veckor då hinner vi ju alla kolla våra scheman?

• Ajjse

Nu blir jag förvirrad.. Troll1 ska vi träffas imorgon och så kan vi fika igen om 2 veckor med alla som vill (och kan..)?

• Troll1

Ajjse: Jag hade gärna gjort det!! Men N frågade sent i gårkväll (Jag var på föräldramöte igår på kvällen) om han kunde sticka på bio med en gammal kompis idag. Det är ok tyckte jag, de räffas nästan aldrig numera. Så vi får väl skjuta fram det då...

Är det ingen som kan nästa v?

• Ajjse

Ok, då vet jag! Vi får göra ett nytt försök.

Troll1 skrev 2008-10-14 08:01:44 följande:
    Ajjse: Jag hade gärna gjort det!! Men N frågade sent i gårkväll (Jag var på föräldramöte igår på kvällen) om han kunde sticka på bio med en gammal kompis idag. Det är ok tyckte jag, de räffas nästan aldrig numera. Så vi får väl skjuta fram det då... Är det ingen som kan nästa v?
  • Mizty

Jag kan

Troll1 skrev 2008-10-14 08:01:44 följande:
    Är det ingen som kan nästa v?
    Men vi kan väl fika två veckor i rad?!
  • Troll1

Ska vi "boka" en träff nästa v?

Må 20/10

Ti 21/10

On 22/10

To 23/10

Fr 24/10