• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • frökenkräfta

Hej,

tittar in lite snabbt. Festhäftet klart för utskrift. Nu ska jag göra en rolig drinklista och laminera den.

I helgen var det fru-hippa för mig ( fick därför inget gjort med förberdelserna ) och jag anade verkligen ingenting när hela gänget kom. Det här var sista helgen innan vår bröllopsfest fast jag misstänkte att det kunna bli hippa efter festen också för att vara extra lurigt.
    När de inte kommit lör morgon så släppte jag det helt och höll på med massor med grejer här hemma. När de kom vid lunch så var jag helt oförberedd och blev väldigt väldigt förvånad. Tog mig flera sekunder att ta in att det var tjejgänget som stod utanför dörren.

Vi hörs snart igen!

• fru Trul

Troll1
    Jo jag borde nog prova Gingseng eller Mivitotal, för just nu är jag bara allmänt orkeslös....Samma visa varje vinter, suck! Hoppas det går bättre denna gången med din röntgen grej...

Mizty
    Jo det har varit lite dåligt med planeringen, allt har stått stilla ett tag. Jag har iallafall kommit så långt att jag tänkt beställa inbjudningskorten nu. ( Kommer beställas fina kort från Indien)

Appråpå det vet ni någonstans man kan lämna in inbjudningskorten och få dom textade? (Det ingår textning i beställningen men dom har ju inte å ä och ö i Indien så jag vill liksom inte beställa textning där....

Fröken kräfta
    Gud va kul, jag blir nästan lite avis att du fick en fruhippa....

Nu ska jag rusa och handla, kram på er!

• Ajjse

Välkommen hem Bartan! Antar att ni hade det jätte bra.

Mizty: Hur är det med nerverna?? Jag tänkte komma förbi dig på torsdag, jobbar du då?

Själva sitter vi och försöker bestämma oss för tackkort, det är inte lätt. Ska man skicka till alla som skickat telegram också, eller bara till gästerna?

• Mizty

Hej! Nä jag är ledig. Men ring mig så kan vi nog få till det Inboxar mitt nr.

Ajjse skrev 2008-11-04 08:56:01 följande:
    Välkommen hem Bartan! Antar att ni hade det jätte bra.Mizty: Hur är det med nerverna?? Jag tänkte komma förbi dig på torsdag, jobbar du då?Själva sitter vi och försöker bestämma oss för tackkort, det är inte lätt. Ska man skicka till alla som skickat telegram också, eller bara till gästerna?
  • Mizty

Nu har vi varit på ikea & handlat saker till dukningen. Strax ska vi iväg & dansa! Fullt upp varje ledig sekund

• Ajjse

Kanon! Dansa lugnt!

Mizty skrev 2008-11-04 18:39:38 följande:
    Hej! Nä jag är ledig. Men ring mig så kan vi nog få till det Inboxar mitt nr.
  • Troll1

Ajjse: Vi skickar nog till dem med, fast vi fick inte så många. Det är inte klart med fotografen än.

• Mizty

Vet att Håkan får ett i alla fall Från mig!

Troll1 skrev 2008-11-04 21:00:33 följande:
    Fick inte många telegram alltså.
  • Mizty

Trul - Spännade med kort från Indien. Förstår att ni inte vill ha dem textade därifrån Hoppas ni kommer i gång snart igen!

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3