• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • mrsD

    Amor - japp, har följt Grey´s sen d startade, man kan säga ja me e hooked! hihi, men jisses va arg ja blev när ja såg reklamen för gårdagens avsnitt!! o så va d bara ett skämt!!
    *lättad

  • BarbaBruden

    Hej Tjejer!

    Aybee
    Nu börjar det närma sig! Kommer ihåg magkänslan när jag tänker på dig....Så mysigt!

    Amor
    Härligt med nya lokaler! Blir lite mer inspiration till jobb kanske

    Vilka ska åka till Aybees vigsel?

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!

    Någon som känner för att gå på Oscar Fredriks luciakonsert på lördag den 13 dec??? Var där förra året och det var sååå bra

    Tänkte vi kunde gå ditt sedan en bit mat? Konserten kostar 60 riksdaler per person.

  • mrsD

    Amor - det hade vart jätteroligt, vet ännu inte riktigt va vi har för oss då, men vore d inte roligt om vi tog me de där manliga vi bor me oxå???

  • 31 maj 2008

    Luciakonsert hade varit toppen, men det är vår flyttfixarhelg och vi är i Örebro, tyvärr!

  • Långserud

    Ojojoj nu är teknik fia här!

    Maj: Du har en sån trevlig karl så! Han berättade att ni gjort shoppinglista över babysaker, myysss!

    Astriden: Myyysss att göra klart för delivery! Det är verkligen såååå spännande tjejen!

    Amor: Hoppas du hade mys med din make! Jag följer gärna med på Luciakonsert! Kanske kan ses före och ha lussefika som jag lobbade för ett par dagar sen?

    Grund: Hur går det med nya lyan? Känns det OK med dig att hoppa PJ? Eller ska vi gå du och jag? Idag var jag på Friskis, bodypump, hjälp vad jobbigt!

    Aybee! Hoppas att allt är bra med dig vår underbara blivande fru!

    Barba: U have a message! Ngn mer av flickorna som vill med till IKEA tex nästa helg eller en vardag efter jobbet nästa vecka?

    Åhh jag fick bita mig i tungan att inte shoppa upp hela Balders idag, de hade fått in julsakerna sååå fina saker! -
    Nu mat sen packa väskan, i helgen bär det av hemåt till skogarna!

    Stor kram och godnatt!

  • AyBee

    Heeej tjejer.

    Nu har jag tid att läsa ikapp mig. Men först...

    Amor - Kl 16:30 i Torslanda K:a Ska bli så kul att se er där!!!

    Långse - Vad söt du är!!! Kl 9:30 kommer jag sätta mig i frisörstolen hos Linda och kl 14 är det fotning och sen vigsel kl 16:30.

    Men mig är det bara bra. Har haft 2 fullbokade dagar nu och är lite trött. lite kvar att fixa med imorgon men flyr nog fältet imorgonkväll till Panorama Hotell. Där bor våra norska vänner och det passar mig ypperligt att sätta mig i barnen där och ta ett par glas vin.

    Idag har jag gjort naglar och det känns lite ovant att skriva på datorn.

    Astriden - det var toppen att få testa klänningen en till gång. Tusen tack för hjälpen!!! Jag ringer dig imorgon bitti så kommer vi och hämtar klänningen innan lunch. Ps Jessica var jätte trevlig!! Skulle hälsa till dig.

    Få se om jag hinner att skriva någonting imorgon annars så ses vi (iaf några av oss) i kyrkan!!! Kram på er alla fruar.....snart har jag joinat Er ,-)

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5