• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • AyBee

    Du behöver inte be m Sorry här inte för långa inlägg. Bara trevlig läsning.

    Jag tar gärna en lusse fika hos dig Långse!! Säg en dag så försöker jag matcha in datumet.

    Jag tror inte jag behvöer hjälp med någonting faktiskt. Allt är så gott som klar och det som inte är klart jag jag lejt bort att någon annan fixar.

    Jag ska vara hos Victoria N kl 16. Titta gärna förbi och säg hej om du är i närheten.

    Laga mat o dricka vin är jag gääääärna med på. Samma sak där. Säg en dag så kollar jag kalendern.

    Nu måste jag jobba på. Vill ju bli av med allt på skrivbordet så att jag med gott samvete kan vara borta till den 3/11

  • Långserud

    Aybee vännen! Åhh kikar nog in sen på väg från jobbet vid 17:00 snåret! Spännande se dig!

    Vår nästa underbara brud!

  • mrsD

    Långse - vi va o såg PAtrik 1,5 den kan jag rekommendera! lagom lättsam=)

    hua, va oxå o tog cytologprov, för första gången förra veckan, blir orolig när ni pratar om operationer o stuff? e d såå vanligt?? *börjar bli nervös*

  • Amor Eterno

    Aybee - Ringen sååå fin, så glad för dig gumman, ta hand om dig och njut utav tiden innan. Säg till om du behöver hjälp.

    Tid och plats för vigseln?? Torslanda Kyrkan kl ???

    Jag kommer att vara där såklart

    Långserud - Lussefika vill jag oxå gå på, förra året var jag på Oscar Fredriks lucia konsert vet inte om de har det i år eftersom det är på en lördag men det var sååå mysigt för ca. 100kr bara.

    Jag skall ha julbord fredag den 12 Dec, den 10 dec skall jag vara ledig då jag har bokat hotell i Falkenberg för övernattning med mat 9-10 dec då är vi tillsammans 3 år

    Zsi - Jag har e-mailat lite bilder

    Nej skall snart iväg och ta bort naglarna nu!! De skall väck kommer att sakna dem känner jag!

  • Grund

    Långse: Ja, cytologprov=cellprov "där nere". Har du inte gjort det så ring omedelbart och boka en tid! Man ska bli kallad från man fyller 23 år och mitt allra första test var dåligt så jag fick opereras.

    Men MrsD, det är vanligt men ha ingen panik. Jag blev jätteledsen såklart när jag fick det beskedet men de upptäcker de ju iaf om man testar sig. Då minskar ju risken att få cancer.
    Det går nog bra ska du se. Jag har haft två gger men andra gången försvann de av sgi själv.

  • mrsD

    Grund- a mannens syster har oxå fått operera, men d ebara att de skrapar.. eller?
    Det är tur man bor i sverige egentligen.. både cellprov och mammografi! (när börjar man göra d egentligen??)

  • Långserud

    Åh tack Dr Grund! Då är jag med och check, det har jag gjort ngr ggr.. Mammografi gör man väl inte förrän 40 årsåldern Mrs D tror jag. Det gör ooooooonnnnt! Fram tills dess- kläm och känn! Tips, inför röda veckan kläm! Det har jag fått min mamma till!

    Nu sova!

    PS Jag såg en superduperfräsch brutta idag - Goood Aybee, du strålade!! Å det är bara tisdag, vad kommer du göra på lördag?! Din man kommer smälla av! Fiiiin färg tyckte jag, fick dina ögon att lysa!

    Tjejer, fota ordentligt på lördag! Kan inte ngn skicka ett tfnbild till mig, kommer dö av nyfikenhet annars!

    Nassinassen!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5