• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • AyBee
    Jag hinner inte tjejer. Är visseligen mammaledig fredagar men jag vägrar dra A ner till Ullared. Det är ingen bra ide att ha med barn dit. Och lite för kort tid att skaffa barnvakt plus pengar som jag inte vill sno från bröllopskassan.
    Jag vill också följa med juhu.

    Långse - Ringen Ja den är i vitguld och är 5 mm bred, på samma skena som min förlovningsring. Den har en "stor" brilliant i mitten och 10 mindre brillianter, 5 på vardera sida, av den stora stenen. De är sååååå fin tycker jag (såklart) och jag är super nöjd!
  • 31 maj 2008

    God morgon tjejer!

    Sent på jobbet igår, supertidigt idag. Härligt med kvartalsbokslut, prognos- och budgetarbete samtidigt Men snart är det över för den här gången. För övrigt är jag glad åt att det är fredag!

  • Grund

    God morgon!

    31maj, ojdå allt på en gång. Men skönt att det är fredag så du kan få en paus.

    Ikväll ska jag å äta på Mañana. Det är ju faktiskt min "kvarterskrog" numera och det var längesedan jag var där så det ska bli mysigt. Det blir tjejkväll dessutom.

    Vad ska ni göra i helgen tjejer?

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Lite annonym har man varit känner jag!! Men igår hade vi inget som fungerade här på jobbet!

    Aybee - Kul att ringeen är beställd Man blir så lycklig det är ett stor sak som blir avklarad
    Jag skall ta med underkjolen på söndag

    Astrid - Vi kommer på söndag och tar med datan så vi får över filmen Jag hade tänkt ta med mig lite små piroger och lite portugisisk tilltugg om det går bra för er??

    Vilken tid skall vi komma?

    Grund - Mãnana de har bra after work vi var där några gånger.
    Då har du besökt shopping meckan nu och är invigd Själv skall jag ta med Jonas någon gång November/December!

    31 maj - Jobbigt med så mycket på jobbet hoppas det underlättar snart.

    idag skall vi på bio kl.21 se på den nya med Robert de Niro & Al Pacino får se om den är bra?? Innan blir det lite mat på Danilo Ni vet att aptiten börjar bli större nu känner jag!

    Imorgon är det Dop kl. 13.00 och på kvällen ta det lungt!

    Söndag mysigt med er hos Astrid

  • BarbaBruden

    Härligt med helg, tjejer!

    Grund
    Visste väl att du skulle gilla Ullared!
    Jag åker gärna ner nån vardag, finns alltid nåt till husrenoveringen jag kan handla.

    Igår köpte vi 40kvm parkett som vi baxade in i mammans garage. Så nu blir det fin ekparkett i alla sovrummen!

    Jag kan tyvärr inte komma på söndag!
    Min jobbhelg!
    Hoppas ni får det underbart mysigt! Pussa min älsklingsvovve från mig!

    Trelig helg!

  • Astriden

    tingeling

    Maj, at det lugnt & stressa på tok för mycket. H'är pustar jag ut efter att ha slutfört allt jag skulle innan kvartalsbokslutet. Nu är jag här på "bonustid" och behöver inte alls känna samma stress.

    Blir toppen med lite mums från portugal Amor det får bli en härlig mix av gott! Skönt att aptiteten smyger sig tillbaka. Vilken vecka är du i nu?

    Synd att ni inte kan Barba men det har ki inte hänt alls så mycket sedan ni var där sist. Kul med parketten! Astrid skall få en riktig kyss

    Grund, me love Mañana. Blivit på tok för många glas vin vid försterborden där.

    Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober Kl 14:00
    Astriden + M
    Långse
    Maj + M
    AyBee + M + virvelvinden A
    Amor + J
    Grund + H (förhoppningsvis)

  • Grund

    Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober Kl 14:00
    Astriden + M öppnar sitt fina hem
    Långse: frukt- och juiceansvarig
    Maj + M
    AyBee + M + virvelvinden A skulle du baka? minns ej
    Amor + J: Portugisiskt
    Grund + H (förhoppningsvis): olika bröd m tillbehör ?

  • Långserud

    God morning!

    Härligt med fredag!

    Åh vad mys med brunch! Pålägg kom jag på, ordnar du det Grund eller? Jag kan köpa kanske lite goda skinkor? Hahaha det låt lite knas, I agree! Men ni förstår vad jag menar!

    Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober Kl 14:00
    Astriden + M öppnar sitt fina hem
    Långse: frukt- och juiceansvarig + skinka
    Maj + M
    AyBee + M + virvelvinden A skulle du baka? minns ej
    Amor + J: Portugisiskt
    Grund + H (förhoppningsvis): olika bröd m tillbehör ?

  • 31 maj 2008

    Ska hinna med att ta det lite lugnt i helgen också. Har ju inte träffat M på nästan två veckor, så det blir mysigt!

    Ser fram emot söndag!

    Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober Kl 14:00
    Astriden + M öppnar sitt fina hem
    Långse: frukt- och juiceansvarig + skinka
    Maj + M : Baka baka liten kaka!
    AyBee + M + virvelvinden A skulle du baka? minns ej
    Amor + J: Portugisiskt
    Grund + H (förhoppningsvis): olika bröd m tillbehör ?

  • AyBee

    Gokväll mina damer

    Idag har det varit fullt upp.
    Först till Kullavik för att hälsa på en väninna och hennes 8 månaders son. Lunch, promenad, äpplepaj m vaniljglass. När jag kom hem tog jag tag i vår baksida av huset. Klippte gräset, ansade jordgubbslandet, plockade ihop utemöblerna samt klippte ner att blommor som dött. Så jag känner mig riktigt duktig!!!

    Imorgon tar jag mig an framsidan Sen kommer M hem från kick offen imorgon någongång mit på dagen. Då drar vi inte till stan för att fixa en ny ring till honom samt beställa tårtan.

    Och på söndag blir det mys hos Astriden Ja jag kan baka om ni vill. Något önskemål? Vad bakar du Maj så att vi inte gör för snarlikt?

    Nu tänkte jag sätta på Mamma Mia filen på datorn. Hoppas att den är bra!!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5