• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Astriden

Åh, va glad jag blir Aybee Gulledej!
    Jag är lika glad & hjälper mer än gärna till, både som smakråd & passning av virvelvinden A.. det vet du

Jag instämmer med er allihopa, känns så roligt & härligt att vi funnit varandra & håller ihop. Hade jag aldrig kunnat ana den regniga kväll jag lite nervöst gick till Bryggeriet för en tjejdate

Jag tror inte vi har stolar till alla på söndag så det får bli lite mingel & sitta överallt, hoppas det går bra.
    Visst är det fint Långse! Me love Lexington!

• Grund

Astriden, ja det var superfint! Å Burberry-väska. Ni kommer vara sååååååå fina

Långse, du måste försöka att ta det lugnt i varje litet ögonblick som går. Försök att varva ner åtminsotne på helgerna. Å glöm inte att äta så du orkar med allt jobb. Du försvann ju nästan i våras gumman! *Styrkekram*

• AyBee

Vet hur det är att han mycket på jobbet. Det är det här också men nu har du det värre än vanligare antar jag med tanke på krisen. Instämmer med Grund att du måste ta vara på alla minuter du kan vila och äta lite hela tiden så att du orkar.
    Annars så kommenderar jag hem dig till mig så tappar jag upp ett skönt bubbelbad och ger dig ett glas champange och lite choklad så ska vi nog få dig att varva ner
    Ta hand om dig!

• BarbaBruden

Hej Tjejer!

Har inte skrivit på ett tag med följer er aktivt varje dag!
    Jobbat inatt så nu är jag lagom mosig i huvudet

Grund
    Förvånas över att du aldrig varit i Ullared. Trodde att det var en standard för oss kvinnor! Ska bli kul att se vad du tycker!

Tack för senast, Astriden! Supermysigt hus! KOmmer bli hur bra som helst för bebb*n att växa upp i! Som vanligt är jag ju alldeles uppslukan av Astrid så jag måste nog ta fler rundor i huset för att lägga märke till allt. Fick många bra tips dok!
    Styrkekram till dig! Du ska se att allt är bra därinne! Ni verkar blivit väl omhändertagna av människor som kan det här.....Kram igen!

Håller med Aybee och er alla! Är tacksam och glad över er och pratar stolt om mina BT tjejer!
    Vi har många glada minnen ihop och fler lär det väl bli!
    Tack!

Idag kom äntligen bröllopsvideon på posten!!! Blev helskakig, får nog vänta med att titta tills J kommer hem!

• 31 maj 2008

AyBee - om du erbjuder sån behandling, så känner jag att jag är ganska stressad också... Nej, skämt åsido - se till att ta hand om dig/bli omhändertagen, Långse! Jag märker ju på min M som har samma jobb att det är väldigt stressigt just nu. Och jag hade helt glömt mallen! Lovar! att titta på det snarast!

• Grund

God morgon tjejer!

Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober Kl 14:00
    Astriden + M
    Långse
    Maj + M
    AyBee + M + virvelvinden A
    Amor + J
    Grund + H (förhoppningsvis)

Ja Barba, nu har jag också varit på Ullared. Hittade dock inte så mkt som jag hade hoppats. Behöver ju gardiner till nya lägenheten, men hittade faktiskt inga alls som stämde med vad jag tänkt/färger. Så det blev en dammsugare, brandspruta (många vuxenpoäng ), tvättmedel av alla dess slag, lite strumpor och annat småjoks. Men det lär definitivt bli fler besök där

• Astriden

Kul att du gillade Ullared Grund finns väldigt mycket tok men med en del guldkorniga fynd om man letar. Jag vill oxå ta e tur innan bebisen kommer. Inhandla lite praktiska saker som tvättlappar, oljor och sånt man tydligen skall ha

• AyBee

God morgon fruar

Igår blev ringen beställd!!!! Äntligen!!! Får hämta den, den 17:e. På lördag går vi dit igen så att M får beställa en ny ring till sig så kan vi hämta båda den 17:e.

Amor - Tror du att du kan ta med dig underkjolen till Astriden på söndag. Behöver ha med mig den när jag ska till Ramonas på tisdag. Tusen Tack!!!

• Långserud

God morgon flickor!

Aybee! Skumpa och choklad låt helt underbart! Då måste jag nästan belaga mig massor massor så att man kan få tillgång till det!

Beskriv ringen!

Grund: Jag var på Hemtex igår och de hade enfärgade fina och sen tycker jag att den butiken som ligger typ vid prickig katt i hörnet har fina tyger och färdiga gardiner. Vet du vem jag menar?

Astriden: Kan vi inte dra ihop en Ullared tur snart då? Vi har åkt en fredag efter lunch och då har det varit ganska lugnt. Jag är på!

Ang söndagens brunch; Vad gör alla, vad vill ni att jag ska köpa/göra? Ingen stjärna på att baka men bra på att handla! Tell me what to do! Goda frukter tex melon och frukterjuicer är ett måste på brunch tycker jag. Vad mer?

Nu väntar lunch med liten söt 2 åring + mamma! Mys!

Kramen!

• Astriden

utser Långse till fruktansvarig lite färskt & juice låter toppen!

Jag åker gärna en fredagseftermiddag men helst inom 3 veckor.. fler som är på?

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5