• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Grund

Nej, skaldjur är ingen favorit. Men jag hade önskat att jg tyckte om det för det är ju väldigt social mat och tråkigt att alltid behöva fixa annat när det är hummerskiva.

Amor: Vad skönt att du har berättat nu och att de blev så glada för dig. Ha det så mysigt ikväll också!

Nu är min prins hemma på lunchen och slipar en vägg så vi kan börja tapetsera på söndag. Såå gulligt av honom

Nu ska jag spela innebandy. Ses sen!

• 31 maj 2008

Långse - ska försöka svara idag. Har en mall som jag kan skicka över. Har din mailadress också, så jag (eller M som har filen på hemmadatorn) fixar det!

Grund - trist att du inte gillar skaldjur! Hur har du klarat dig igenom hela din uppväxt?

Håller med Astriden - Brunch låter ju riktigt mysigt, Långserud

Roligt att alla blev glada på jobbet, Amor! Känns busigt att ha en sån hemlis tycker jag.

Igår var jag på vattengympa, riktigt bra faktiskt, och så är jag nu inskriven hos den barnmorskemottagningen jag ska tillhöra efter flytten, och där börjar föräldragruppen den 4 november. Blir bra att träffa andra blivande föräldrar i samma område. Tydligen ska närmsta grannen ha barn i december, och rakt över gatan ska ha i mars! Låter toppen tycker jag!

• stenbruden

Hallo!

Det blir en finsk lapphund.. Här är mamma och pappa www.plymspireas.com/kommande_parningar.htm

Valparna har inte kommit än, jobbigt att vänta!!! 2 dagar sena nu..

Va roligt att alla var glada för er skull på jobbet Amor!
    Det är inte många som är utan barn här snart KUL!!!
    Vi övar på fyrbent så länge, knaprar p-piller fortfarande men vi får se vad som händer efter nyår..

• Grund

Hellennadååååå vad söta Stenis!
    Jag ÄLSKAR vovvar med mycket päls
    Tänk vilka små sötnosar de kommer ni få. Vad vill ni helst ha tik eller hane? Var ska den vara på dagarna? Har ni bestämt något namn?

• stenbruden

Ja dom är såååå söta, då är det ändå inga valpbilder där..
    kolla www.fairdogs.se klicka på valpkullar så kan ni se valpar Jag dööör så söta dom är.
    Ska njuta för fullt innan den har vuxit för mycket!

Vi vet ju inte vad som kommer än så tik eller hane är inte bestämt. Det spelar egentligen ingen större roll men vi hoppas på en hane.
    I början får vi jobba skift, mycket hemifrån, en valp är som ett spädbarn och klarar sig inte själv. Sedan får vi se, det beror på hunden. Dagis ibland, med på jobbet ibland etc.

Namn är skiit svårt! Förslag??????????
    Uppfödaren vill att den ska heta ngt på E eftersom det är E kullen men vi kan inte komma på ngt fint..

Vi har hampus,pontus,kira,leo. Det får gärna vara kort och lätt
    Kom igen med förslag om ni orkar !!!

• Amor Eterno

31 maj - Så kul att du trivdes på vatten gympan, skall oxå göra det sen!!! .-)

Stenis åhhhhhhhhh sååå söta de är!!

Stenis - Så sant en valp är ju som ett barn men man får så mycket ifrån dem.. de blir verkligen ens bästa vän

Namn förslag: Eco, Elvir, Emy, Bambse, E-type hihihi skojar bara

Lycka till!!

Igår var vi på encontro på after work sååå trevligt men vid 8 tiden så blev det avfärd hem till min lilla baby som jag har saknat!

• mrsD

31 maj - grattis!

Jisses, har ni tänkt på va d har hänt grejer på d året vi har haft här??

E hemma över helgen, sen e d bara en vecka kvar ute på kristineberg - Grund - du har världens finaste uppväxtplats!!

• AyBee

Go kväll mina damer

Här sitter jag i min ensamhet igen. M är kidnappad för andra och förhoppningsvis sista gången. Hoppas han har jätte kul och att han håller hårt i mobilen ikväll.

Idag fyller även min älskling år. Han fick frukost på sängen och en fickplunta som jag trot han kommer behöva på vårt stora dag......som bara är 4 veckor bort.

Försökte beställa min ring igår men blev jätte osäker när vi var där så nu är jag alldeles villrådig (eller vad det nu heter). M gör sitt bästa för att lugna ner mig och det ordnar sig säkert men nu ligger mina nerver på utsidan känns det som. Hur var ni när det bara var 4 veckor kvar?????

• Astriden

vad har ni gjort i helgen tjejer?

• AyBee

God morgon

Först vill jag bara börja med att gratulera Stjärnis på födelsedagen!!! Hoppas du får en kanondag!

Astriden - har du påbörjat listan? Du har ju haft hela 30 minuter på dig nu.

Idag blir nog min vigselring beställd. De ska ringa mig på mobilen under dagen med svar på de frågetecken jag hade i fredags.

Och imorgon ska vi träffa prästen!!!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5