• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Astriden

Oki tjejer
    Bakning är inte min specialitet..
    så ni får gärna stå för det. Vad säjer ni om att at med er egna favorit "dessert"?

• 31 maj 2008

Vilken tur, jag älskar att baka! Och desserter...!

• AyBee

Ok då kör vi på en bakbuffé......ojojoj vad jag får ut och springa på förmiddagen

• valkyriana

Gör som jag, köp kolhydrats piller
    Nej jag har ingen aning om det fungerar och man ska inte rekomendera piller. Bättre att röra på sig och ha ett sunt intag av kolhydrater- en balanserad kost.

AyBee skrev 2008-09-30 11:56:30 följande:
    Ok då kör vi på en bakbuffé......ojojoj vad jag får ut och springa på förmiddagen
  • 31 maj 2008

Kakor är bra för själen har jag hört.

• Grund

Hej på er tjejer!

Igår fick jag tapetserat färdigt i vardagsrummet så ikväll ska vi förhoppningsvis ta bort all täckpapp och börja möblera lite Det ska bli så skönt.

Astriden, Jag har också läst och har väl heller inga kloka ord att säga men varenda liten cell i min kropp håller sin egna lilla tumme för att pyret mår bra. Jag förstår vilken klump i magen du måste fått. Stor Kram till hela familjen.

Jag ska höra med H ang söndag. Blir det inte jobbigt för dig med massa folk Astriden?

• valkyriana

Astriden! Jag läste din blogg. Håller tummarna att allt är ok.

Var själv på special förlossningen och födde Linnéa pga att jag blev igångsatt för att det var fö lite fostervätska.

Låg där på brittsen på östra dit vi hade blivit skickade av vår barnmorksa efter en rutinontroll.
    Vet hur du känner dig.
    Du behöver säkert inte oroa dig, men det är klart att ni gör det.
    De är så duktiga på det här och de kontrollerar så noga för att vara helt på den säkra sidan. Det är då man ligger där och man märker hur engagerade de är man älskar att betala skatt.

Om du kommer föda på specialen oroa dig inte för det. Om du hade planerat att bada som smärtlindring och det inte går- oroa dig inte. Då du föder barn så har du inte kontroll över din kropp.
    Jag vet inte hur ni har planerat förlossningen, men om det inte blir som det var tänkt så kommer det att bli bra ändå.
    Tvinga dig inte att vara stark och skippa smärtlindring bara för att det är på modet just nu. Du är ingen sämre mamma för att du tar ryggbedövning.
    Jag hann inte få det med Linnéa och med Sebastian så tog den inte ordentligt.
    Se till att din man vet vad du vill så att han kan förmedla det till personalen.

Kram på dig- det här kommer att gå bra

• Astriden

Tack för alla kloka ord & tankar tjejer
    Grund, nejdå, inte alls.

• stenbruden

Va jobbigt Astriden!!! Kan inte säga så mycket då jag inte varit gravid själv men jag tycker val´s inlägg var toppen.

Jag håller alla tummar för er alla 3!!! Stor kram

• Amor Eterno

Astrid - Läste precis blogen och fick tårar och ryste till! Hoppas ni tar det bra och ni skall se att bebisen har det bra där inne!! Kan inte föreställa mig hur ni hade det!! Men ger er en stor underbar kram ifrån Familjen Piskorowski!

Som såklart är med på Söndag:

Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober
    Astriden + M
    Långse
    Maj + M
    AyBee + M + virvelvinden A
    Amor + J

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5