• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Amor Eterno

    God morgon girls!!

    Sitter på nya kontoret och vi bara stor njuter alla Såå himmla fint!

    Tack tjejer för en underbar fika... Aybee,Grund och långserud!
    Så mysigt att vi träffades igen, märkte när jag gick hur mycket jag verkligen trivs med er tjejer finns inget jag inte kan säga till er det är otroligt vilken connection vi alla har fått!!!

    Filmen var toppen Jag sjöng med som en tok alla som var där klappa händerna när den var slut!!!

    Aybee - Säger som Långserud hoppas vi inte skrämde dig?? Säg bara till om du behöver hjälp!! Åh jag hoppas verkligen att de hittar ringen nu!!! Håller tummarna.

    Imorgon kommer min baby men jag har lite kick off fest här på jobbet!

    Nu är det fika time!! Kram på er.

  • stenbruden

    Hej tjejer!

    Det var lääängesen nu... Har haft en del att stå i men har skummat igenom snabbt vad ni skrivit MÅNGA GRATTIS blir det Till hus, flytt och nya liv..

    Ett särskilt stor grattis kram till amor!!!! Guuud va roligt gumman! Jag la faktiskt märke till "magkortet" Tänkte hmmm undra om...

    Vi ska också bli "föräldrar" men till en fyrbent liten valp Den skulle födas igår men inget hört än så vi väntar med spänning. I november blir det alltså fullt ös i vårt hus Ska bli superkul!

    Hoppas allt bra med er alla!!!
    Aybee, tiden tickar på snart är ni där!!!

    KRAM!

  • Långserud

    God morgon flickor!

    Allt bra med alla? Såå skönt med fredag! Jag var å klippte mig igår så känner mig sååå mkt frächare!

    Idag ska jag hem till min lilla mamma som har fått hörapparat i båda öronen oc har eko i hjärnan hela tiden... stackars lilla mamma!

    Vad ska ni andra göra?

    Kram!

  • 31 maj 2008

    Hej tjejer!

    Kvällen ska spenderas i en kollegas sommarstuga, vilket förhoppningsvis blir riktigt trevligt. "måste" ju dock vara chaufför, och på fredagar brukar jag vara ganska trött, så jag hoppas att de andra inte vill vara där så väldigt sent.

    I helgen ska jag och syrran med barn åka till mamma som fyller år. Mys med kalas, och träffa mormor och morfar och gamla vänner.

    Hoppas ni alla får en riktigt skön helg!

  • Grund

    God morgon girls!

    Idag pyser vi till Smögen för att imorgon spela golftävling. Priserna är hummer så det är ju inget för mig men att vinna tycker jag om så ni får hålla tummarna att det går bra

    Sen hoppas vi kunna tapetsera på söndag

    Stenis: Vad blir det för vovve???

  • Långserud

    ÅHHH igår åt vi massa goda salami och prosciotto (rätt stavning) med melon och sallad, såå gott! Blev sugen på att ha en riktig söndags brunch framgent, såå mys!

  • Astriden

    Långse tror att du har ett helt gäng glada gäster om du är sugen på en trevlig brunch

    Grund, du är galen! alla måste älska hummer
    hoppas ni vinner.

    vad är det för vovve Stenis??

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Kul att se dig här Stenis, min fråga är som alla andras vad blir det för vovve???

    Långserud - gud va gott det lätt, melon och parma!!

    Lycka till imorogn Grund hoppas ni vinner! Håller tummarna.

    Idag har jag berättat på jobbet om att jag är med barn alla blev glada Känns skönt att få sagt det nu!!

    Vi får thai mat till lunch idag som jobbet bjuder på hmmm gott!!! Och sedan är det lite after work på Incontro ikväll dock inte så sent för min del!! Min älskaling har kommit hem idag med

    Hoppas ni får en mysig fredag!! Kram på er

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5