• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • valkyriana

    Fiiiiina bilder amor!!! Så vackra och ser underbart lyckliga ut.
    31 Maj håller med Aybee

    I eftermiddag ska jag till Liseberg med barnen och syrran och hennes barn, min brorson 5 år och helvild samt min mamma.
    Så Aybee det kommer vara fullt ös på Lisse idag

    I morgon händer nog inget speciellt. Mys med maken på kvällen skulle jag tro och på söndag ska min son på 8 års kalas hos min hemska extärnas son (om ni minns henne) Hon ska förövrigt flytta i hop med sin nya kille i månadsskiftet. MYYYYSIGT

  • BarbaBruden

    Amor
    Korten är fantastiskt vackra!!!!
    Gillar det där du står bakom J och buketten hänger framför honom! Läckert!
    Svävar du fortfarande omkring på molm eller har du landat hos oss andra

    Astriden
    Bra inställning! Det är han som ska skämmas och vara låg, inte du!!
    Mammor är bäst att ha ibland!
    GRATTIS TILL NYA HUSET OCH NYA LIVET!!!

    31Maj
    Vad roligt att ni tyckte om huset! Der gjorde maffian på BT oxå! Slå till!

    Långse
    Vi letar kök med ljus och lykta. Tänkte börja med IKEA och utgå från det. Vi har även träffat KVIK och någon på vår lokala HOME butik som säljer kök från Sentens. Vi har en budget att hålla oss till och IKEA har ju lockande priser......Och alla som har det är jättenöjda och tycker att man får mycket för pengarna. Men jag är lite skeptisk......
    Vad tror ni?

    Jag är gräsänka i helgen. J har en massa segling i Gbg så jag sitter här hemma och gör inte det jag borde- plugga!
    Nu ska jag ner på stan och luncha med en kompis och hennes lilla bäbis Lisa.....Mysigt!

    Go fredag till er alla!
    KRAM!

  • AyBee

    Ja Val - då kanske vi ses där då...vi komemr nog att vara där vid 17:30 tiden. Ska hålla utkik efter dig.

  • Amor Eterno

    Hej tjejer!!

    Tack, vi kände oss sååå glada & lyckliga och det syns på korten tycker jag!

    Ja har även lite nyheter! Vi kommer nämligen att få en trådbebis till Japp jag & Jonas blir föräldrar snart, gick till läkarn/barnmorskan idag och vi är i v.12 så runt 10 april skall vi få en liten bebis!

    Jag ville vänta fram tills faro zonen var över, jag har mått bra bara lite illamående under v.6-10 och nu tröttheten som kommer runt 21 tiden varje kväll! Dock sa de att jag hade lågt blodtryck att det är ingen fara men även bidragande fakta till denna kroniska tröttheten.

    Jag & Jonas är överlyckliga och alla mår bra!

  • Långserud

    Hej flickor!

    Åh vad skönt med fredag, jag är ett vrak! Hittade 2 par stöövlar igår! Gulp... ett par svarta och ett par bruna...måste ha båda...!!

    Astriden: Myyyssss å få vakna upp i ett nytt hem, få pyssla och trixa och bst av allt, att det kommer vara sååå fint överallt! kuuul!

    Barba: Spännande med kök. Vi körde på IKEA i vår bostadsrätt men sådär nöjd, vissa luckor har väldigt snabbt fått fula märken tex vinstället längs kanterna. Om varit oaktsamma eller haft otur vet jag ej men tycker ändå att det är sådär. Vart har ni köpt? Skicka bilder!

    Maj: Lycka till i budgivningen! har du bilder?

    Amor: Ni är sååå fina!

    Grund: Ska ni göra ngt mer än väggarna i nya lyan? Såå roligt att få välja tapeter!

    Å snart helg! Vi ska ha kräftskiva hemma hos oss så kommer nog vara lagom pigg på sön...

    Kramen!

  • Långserud

    Amen åååååhhhh Amor vad roligt!!!!Stort Grattis!!!!!!! Vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!! Får nästan en tår i ögat för att man blir sååå glad för er skull!!

  • 31 maj 2008

    Amor - Grattis grattis grattis! Förstår att ni är jätteglada, det är ju helt fantastiskt! Så mysigt med en liten trådbebis till! Stor kram till er!

    Långserud - www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/270036 , men det verkar dra iväg ordentligt i budgivningen, så vi får se...

  • BarbaBruden

    Grattis AMOR....Vad roligt! Sååå glad för er skull!
    Var det därför lilla rummet skulle göras iordning ?

  • Astriden

    Nu skriver jag från huset allt har gått prima & vi är nu på plats med alla våra saker som könns futtiga nu när vi har så bra med plats

    Amor, TrådGRATTIS! du vet ju redan hur glada vi är för er skull!
    Så fina kort, man vills e mer, mer!

  • 31 maj 2008

    Astriden - det betyder ju att det är läge för en shoppingtur ! Skönt att allt har gått bra och att ni är inflyttade! Första kvällen i nya huset!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5