• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Grund

    Astriden, jag håller med. Vi vet ju att det bara är för några dagar. Tyvärr åker H till Jämtland på älgjakt på fredag så jag får inviga själv vilket känns lite tråkigt. Kanske kan bjuda in mina BT-tjejer på fika i helgen

  • Astriden

    Åh, nej va trist Grund Jag är tyvärr i STHLM men kommer gärna så fort vi kommer hem! Är inte så bra på att bära men hjälper gärna till med annat fix

  • Grund

    Allt bärande är redan klart, vilket är skönt.
    Igår kl 18 dundrade 9 kompisar hem och fyllde flyttbilen. Så vi har verkligen TOMT hemma. Jättekonstigt

    I eftermiddag ska vi till nya lyan och fylla skåp och lådor så att vi blir av med alla påsar och kartonger som står överallt.
    Det ska faktiskt bli lite kul att få fixa till det.

    Klart vi fixar fika när du kommer hem Astriden! Är du där hela veckan också?

  • Astriden

    låter väldigt skönt G nejdå en liten minisemester bara.
    Måste ju passa på nu innan bebisen kommer. Bokat in skönt hotell & ser fram emot långfrukostar, träfffa kompisar,långa restaurangbesök & shopping.

  • stenbruden

    GRATTIS AMOR!! Guuuuud va vackra ni var!!! Vilken slöja, helt underbar!!!!! Väntar med spänning på din berättelse och fler bilder
    Stooooor kram!!!

    Välkommen hem Val! Strongt att du har slutat röka, jag hejar på dig!! Du fixar det, ta en abstinens i taget... Kämpa!!
    Va fina ni var, kikade i ditt galleri! Jättevackra!!!!!!!! Vill se mer sen

  • Amor Eterno

    Hejsan!!!

    Vill gå in och tacka Astrid och Aybee för all hjälp med blommorna och i lokalen allt var sååå fint!! Vi hade en underbar dag, förstår lyckoruset alla får, vilket underbart väder vi hade oxå!!!

    Idag är det att lämna lite saker samt packa för att åka till Italien imorogn och till ROM!

    Berättar allt sedan när jag kommer hem!!!

    Tack igen

    Puss på er!

  • Grund

    Ha en underbar resa Amor!!! Hälsa så gott till J också.
    Stort GRATTIS igen!

  • valkyriana

    stenis- Tackar! Jag känner mest för att döda någon nu. Vill ha en djävla cigg. Daniel har fått ta några avhyvlingar... usch vad jag skäms.

    Amor- ha det underbart på resan! Kraaaaaam

  • AyBee

    Här har det hänt grejer......
    Idag ringde en annan präst än den vi hade bokat, dvs att det blivit dubbelbokat!!! Så hipp som happ så har vi nu en norsktalande kvinnlig präst. Alltså hon var så trevlig när jag pratade med henne att jag helt enkelt bytte. Ska träffa henne den 30:e i kyran och gå igenom allting. Nu börjar det verkligen närma sig!!!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5