• lokacitron

    080830

    Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!

  • Svar på tråden 080830
  • dockis

    Jag är ännu tidigare...redan kl 13.00..*S*..fattar inte att det är redan på lördag..*S*

  • gusjma

    Men det känns väldigt gött... Är det inte fler som börjar känna sig nygifta redan nu? Som att kärleken bubblar lite extra i kroppen! Som om man var nykär på nytt!

  • Fjällbacka08

    Nu sitter jag här och är dunderförkyld..inte nu, men måste se det positivt: Det kanske har gått över till helgen!? Ja vädret..hmm. Nog med regn nu! På lördag smäller de, helt sjukt asså:)

  • Lollick

    ÅÅ krya på dig stackars Fjällbacka!! vila vila, jag vila!!! lova att du vilar! Om du har saker att göra får du be om hjälp!

  • Diamonds are a girls best friend

    Våran fotograf har alltid fotograferat utomhus och har ALDRIG behövt ställa in en fotografering, så det låter ju positivt, även om det regnar så lättar det alltid för lite fotografering.

  • Fjällbacka08

    Tack snälla:)


    Lollick skrev 2008-08-25 09:06:11 följande:
    ÅÅ krya på dig stackars Fjällbacka!! vila vila, jag vila!!! lova att du vilar! Om du har saker att göra får du be om hjälp!
  • Augustibruden 2008

    Augustirosen,

    vart i Hbg gifter du dig?

    (är fr Hbg men bor sedan 10 år tillbaka i Sthlm)

    Jag kollat Plan B m fotograf idag, hon ville ha det.
    Hmm inte kul men ett måste...

    Imorn blir det vigselsamtal (lite sent tycker jag...)
    sedan fixa lite småsaker.

    Idag har jag hämtat klänningen, klippt & slingrat håret m.m.

    Tur man är ledig fr jobbet denna vecka

    Hur går det för er andra?

  • Augustirosen

    Fjällbacka, krya på dig!

    Augustibruden, Mariakyrkan mitt i stan

    Idag har jag varit på jakt efter kaffeservetter, men fortfarande inte hittat några. Har kollat typ överallt... Kan man köra med vanliga servetter. Vi har sådana servetter som känns som linne (men är papper) till själva middagen. Då kanske man kan köra vanliga servetter till kaffet?

    Har också shoppat dekorationssand till värmeljushållarna, så det kan jag bocka av. Sambon har beställt gerberor som ska vara på borden, så då kan jag ju kryssa det också.. Börjar likna något bara jag kunde få klart festprogrammet etc....

  • Lollick

    saker börja falla på plats nu skall det göras syltburkar som bordsplaceringsskylt.....avancerat...hihi