• Mrs Fr

    Oktober

    Gamla tråden har stängt, så här är en ny!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 20:40
    Här är listan i dagsläget:

    4 oktober:
    JohannaTotte
    Mrs Fr
    Kärlek ger näring åt själen
    Pingi
    sockerbollen
    gabriella jens
    mc lind
    gullolle
    mct
    Hippiefridolina
    Fru Oktober
    lindan 77
    Oktober4

    11 oktober:
    snaily
    Lakritspuck
    MrsNorell2b
    20081011
    hgav
    Snödrope08
    friida
    sötis1985

    18 oktober:
    jolpe
    karmag
    oktober 18
    LCDS
    metoo

    25 oktober:
    zizzi79
    HelenaOlivia 25/10 2009

    Hemligt datum i oktober:
    Nedina

  • Svar på tråden Oktober
  • Kärlek ger näring åt själen

    Aha okej

    Jag fick min "riktiga" V-ring igår sååå fin.. Bild ligger i mitt galleri på hans o min V-ring

  • Mrs Fr

    Igår köpte jag underkläder, skor och var och provade klänningen! *glad*

  • hgav

    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-28 10:24:55 följande:


    Aha okej Jag fick min "riktiga" V-ring igår sååå fin.. Bild ligger i mitt galleri på hans o min V-ring
    Jättefina ringar. Avin till min ring kom idag så snart kan jag oxå prova
  • Kärlek ger näring åt själen

    Ja jag älskar dem det var den första ringen jag provade när han hade friat men så kände jga "man ska ju inte ta första bästa" Men det blev den i slut ändan ändå
    Aha va kul hihi

    Mrs Fr Wow jag ska prova min klänning med underkläder o dyl på tis *nervös* :-d Har ju gått ner 8,5 kilo sedan jag prova den sist så jag har en känsla av att den kommer att behövas sys in


    hgav skrev 2008-08-28 10:48:15 följande:
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-28 10:24:55 följande:
    Jättefina ringar. Avin till min ring kom idag så snart kan jag oxå prova
  • Mrs Fr

    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-28 11:12:59 följande:


    hihi Mrs Fr Wow jag ska prova min klänning med underkläder o dyl på tis *nervös* :-d Har ju gått ner 8,5 kilo sedan jag prova den sist så jag har en känsla av att den kommer att behövas sys in
    Bra jobbat!! Jag önskar att jag också hade diciplinen att ta tag i vikten. Jag har varit hemma och varit mammaledig och det är så svårt!! Nu ska jag börja jobba igen på måndag så då blir det nog bättre ordning.

    Min klänning ska både tas in och läggas ut. Den ska tas in i livet, och släppas lite på precis på höften.
  • Nedina

    Mrs Fr skrev 2008-08-28 10:28:28 följande:


    Igår köpte jag underkläder, skor och var och provade klänningen! *glad*
    Åh, så roligt! Längtar också efter att få prova min klänning!
  • Kärlek ger näring åt själen

    Aha tack Men det är en ofrivillig vikt nedgång. Ville inte gå ner i vikt :-/ Men jag klagar ju inte. Behöver ju gå ner i vikt men bara så typiskt att man gör det nu. Jo jag kan tänka mig att det är svårt. Allra helst när det blir mkt fika o dyl Okej men jag tror ändå att det blir bra ska du se
    Mrs Fr skrev 2008-08-28 12:43:06 följande:


    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-28 11:12:59 följande:
    Bra jobbat!! Jag önskar att jag också hade diciplinen att ta tag i vikten. Jag har varit hemma och varit mammaledig och det är så svårt!! Nu ska jag börja jobba igen på måndag så då blir det nog bättre ordning. Min klänning ska både tas in och läggas ut. Den ska tas in i livet, och släppas lite på precis på höften.
  • 20081011

    tjejer vad tror ni? kan man ha gerbera i håret och på borden och sedan har kallor i brudbuketten?? Alla blommor i orange??

  • Kärlek ger näring åt själen

    Ja varför inte Jag kommer att ha gerbera i buketten och på borden


    20081011 skrev 2008-08-28 20:03:38 följande:
    tjejer vad tror ni? kan man ha gerbera i håret och på borden och sedan har kallor i brudbuketten?? Alla blommor i orange??
  • Oktober4

    Hej! Här har det också avverkats en del på "att göra-listan": Buss från kyrka till festlokal är nu bokad och vi har dessutom fått en superfin röd volvo PV som ska köra oss under dagen för det otroliga priset 1000 kr! Mkt nöjd. Har också inhandlat underkläder, vilket visade sig vara ett värre projekt än själva klänningen. jag vill inte ha korsett eller liknande men tänkte att en body som håller in vore perfekt. Vita sådana verkar dock vara svåra att hitta åtminstone om man som jag vill ha vadderade kupor som bättrar på naturen lite:=) Men sedan var jag på Bodhi på St eriksgatan och där hade de en sorts gördel som är som ett par jättehöga trosor - går upp till bysten och sitter som gjuten. Jätteskön. Dessutom kunde jag ju då välja fritt bland olika BH:ar och dessutom införskaffa ett par lite mer romantiska trosor att slinka i innan vi drar till vår bröllopssvit:=) Ikväll har jag provat hela stassen och känner mig så nöjd! Ska till sömmerskan på tisdag för några smärre justeringar. Just det ja - köpte ett par snygga bröllopsskor på rean också och hämtade ut paraplyerna som jag beställt - så nu är det bara brudväska kvar. Vet någon var man kan hitta en snygg inte alltför dyr sådan som är kritvit?

Svar på tråden Oktober