• Gable

    Äntligen fredag del 14

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 15:33
    + 396 totalt: 26.537

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 14
  • anne på grönkulla

    Haha, det skulle vi också kunna göra! Vi vet inte när vi blev tillsammans (vilken vecka, ja men inte vilken dag...) o förlovningsdagen lyckas vi aldrig komma ihåg. Bröllopsdagen har vi hittills lyckats pricka in, dock...

  • janos

    Hahaha! Det är verkligen inte lätt att komma ihåg allt, när vardagen och allt runt omkring håller igång en själv. Hoppas att ni hade en trevlig dag ändå.

  • Fru Hilde

    HEJ! Idag mår jag betydligt bättre än igår! Blir lätt flåsig och flämtig, men krafterna kommer iallafall tillbaka så smått.

    Idag har jag varit hemma från jobbet. Kände att jag ska lyda mammas råd och vara hemma en dag mer än jag brukar. Brukar nämligen gå tillbaka precis när jag börjat kvickna till och då brukar jag ju bli sjuk igen... så det är dags att lära sig lite av erfarenheterna kanske?? ... eller inte... Idag insåg jag att jag faktiskt inte varit ute på nästan en vecka... måste lapa lite sol idag då.

    Jag har dock hunnit vara lite nyttig ändå. Jag har städat ur kökssoffan. DET BEHÖVDES! Den var fylld med åratals av "det här är bra att stoppa ner här saker" Sedan har jag flyttat ut matsalsgruppen från matsalen och knött in den i biblioteket, papplagt golvet och lyft in köksstolarna och kökssoffan. OBS grejern är inte så tunga som de låter Borde och soffa kan nedmonteras vid flyttning och är då hanterbara I eftermiddag ska vi lägga de nya ytterdörrarna på pappen och så ska här målas och målas och målas.

  • Fru Hilde

    *Föresten så har jag lagt ut lite fler bilder på mitt krypin på FL. Söker ni på Fru Hilde så ska ni hitta rätt. Lite på hallen och renovering av öppna spisen... m.m.

  • janos

    Vilken hurtig och flitig liten sjukling vi har här! *hihihi* Skönt att höra att du mår bättre.

  • äntligen på väg

    Äntligen fredag! Och jag sitter och sörplar bubbel Skål!

  • Rystall

    Sitter oxå här och dricker vin. Skål! Men jag är deppig. svårmor har försökt ta sitt liv, (tyvärr men det är synd att hon inte lyckades för jag är såååååå trött på henne) jag var så vansinning när jag körde henne till akuten och dumpade henne där. sen har vi fårr en ny vattenläcka i lgh en likadan som den vi hade för 4 år sen. Vi har fått riva upp delar av vardagsrumsgolvet, halvgolve och på mån kommer dom och river väggen mellan v-rum, hall och kök samt tältar in allt och sätter in en avfuktare som skall stå i 4-6 veckor.

    Vågar jag säga at jag är förälskad, men inte i min man utan i en fantastiskt vacker, ung man. -mår skit.

Svar på tråden Äntligen fredag del 14