• viktualia

    Nu har jag gjort det igen... omgång 9

    Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

    Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • Oms

    sitter o kikar å fotbollen å så ringer stora dotter o vill ha en väderrapport för imonr, in på tv4vadret.se och när det var klart så skulle jag bara...

    så hej! hur e läget m alla såhär efter midsommar? är det ngn mer än jag (o Nenne) som kikar på fotbollen? jag blev helt lyrisk när Ryssland vann igår o idag håller jag på italien som jag tror kommer vinna hela EM:et eller nja, det trodde jag innan jag började kika på matchen iaf

    Lady o Pela - kul o se er! länge sen *vinkar för fullt*

    Vickan - hur går det renoveringen - inga bilder ngnstans så man får förlja projektet? o jobbet? det låter som om du har gjort helt rätt i valet av arbete, du verkar trivas - kul! hur länge har du tänkt o jobba innan ni planerar knoddar då?

    Anne - känner du dig utvilad då? eller var det en hektisk semester? ser att du ff funderar på framtiden o ha det låter väl vettigt för helt plötsligt är den här när du funderat klart o om ett beslut rör ev småkottar ja då e du välkommen till "den andra tråden"

    Muffins - såg du mitt inläggg i slutet av förra tråden ang artoskopi i knäleden? e det ngt du undrar så fråga på, ja har gjort ett par artroskopier i mina dar *skrockade den gamla tanten*

    i övrigt då? jo nu har jag 2 månader kvar sen börjar jag jobba igen! helt sjukt vad fort tiden har gått! tyvärr så får jag inte behålla mitt rum när jag kommer tillbaka utan jag ska sitta i landskap som typ resten av avdelningen, får se hur det går - jag är en stooor motståndare till det men men jag får väl pröva. vidare så kommer mina arbetsuppgifter att ändras en del, det har omorganiserats igen på avd och det diskuteras hej vilt hur det ska bli m alla som kommer tilbaka efter olika ledigheter. blandade känslor, jag har ju trivts så bra m det jag har gjort men nu så kommer min vikarie att behålla ca 40% av mina arbetsuppgifter så då måste jag få ngt annat och det lutar nu åt mer administrativa saker - vilket är bra då man har småbarn men det känns ändå som en liten degradering även om ngn annan på avdelningen skulle göra det annars.

    jaja, vi får väl se om 2 månader hur det blir m det.

    nu ska jag kika vidare på fotbollen...

    tjingeling

  • Lady o Lufsen

    Hej Omsan Jaa...nu var det länge sedan! Hoppas att allt är bra med dig!/ Lady

  • anne på grönkulla

    Jadu, oms, vickan o jag har just pratat lääänge om det där - den som lever får se... jag är en rastlös odräglig typ, kan jag väl säga - men det visste du väl redan???

  • nennesjuttioåtta

    hoohooo nu har jag också hittat hit!!!

    *krulltrumpeter*
    Tråd number nine! Jösses Amalia (eller ska man kanske säga Viktualia? )

  • MuffinsTönt

    Lady och Pela - HEEEJ!!!

    Oms
    Tack för du delade med dig. Känns bra att veta hur det går till. Förresten, hur lång väntetid hade du? Jag undrar om Mr G får komma med in.

  • MuffinsTönt

    Nenne
    glömde fråga, vad är det du räknar ned till (i granntråden)?

    Mrs B
    Välkommen! Är det du som hänger i barnkarusell-tråden?

  • nennesjuttioåtta

    BIM = Beräknad Icke Mens (hur logiskt som helst).
    Och om du funderar på hur det kan vara över ett år kvar nu så beror det på att jag vill förvilla mig själv så att jag inte ska känna efter och fundera för mycket på det. Visa människor som aldrig behövt oroa sig om utebliven graviditet hävdar ju att det är det man gör fel, så jag måste ju prova om de har rätt. *mummelmummel*

  • MuffinsTönt

    Nenne
    Ah, då förstår jag. Låter snurrigt men jag förstår. Man ska ju ljuga så bra att man tror på det själv. *ngt sånt*

    GISSA VAD!!! Jag ringde till ortopeden nyss. De sa att jag har fått en tid denna vecka. Jag ska in på operation på TORSDAG!!! *darrar*

  • Mrs  B
    MuffinsTönt skrev 2008-06-23 09:50:38 följande:
    Nenneglömde fråga, vad är det du räknar ned till (i granntråden)?Mrs BVälkommen! Är det du som hänger i barnkarusell-tråden?
    Japp, det är jag som hänger där.....

    Är du en smygläsare eller????
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9