• viktualia

    Nu har jag gjort det igen... omgång 9

    Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

    Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • MuffinsTönt

    Hejsan!
    Vi gjorde pajen. Den smakade bättre än vad den såg ut. Guud,vilken god pajdeg (vanlig mördeg)! Blev alldeles till mig. Det ska jag göra igen fast med annan fyllning.

    Annars var midsommarfirandet trevlig. Vi var ju på Grabbens sommarland.

    Jag fick ett till dödsbud under helgen. Mamma berättade att hennes vänninas mor dog i torsdags. Hon hade leukemi.

  • viktualia

    Pela - hejsan svejsan!

    Omsan - skoj att se dig här!

    Muffins - tungt med dödsbud!

    Själv har jag firat midsommar efter ALLA konstens regler och i strålande vackert väder. Har sedan varit toksocial hemma i Ua och ska ladda om för att börja veckan med lite tjänsteresa!

  • viktualia

    Mrs B - japp det får man! Välkommen till knas- och pladdertråden!

    Här är det tyvärr inte lika mycket fart som under trådens fornstora dagar.... fniss fniss

  • Lady o Lufsen

    Aha...det är här ni håller hus nu

    Förlåt mitt inhopp men jag undrar- vet någon var Sister håller hus?

    Hoppas att allt är bra med er alla mellan himmel och jord!

  • Lady o Lufsen

    Jaha...då missade väl jag det... tack i alla fall/ Lady

    anne på grönkulla skrev 2008-06-22 20:56:43 följande:


    hej hej o välkomna nya o gamla!sister gjorde väl ett inhopp sent i förra tråden? *försöker tänka*
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9