• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • AyBee

    Idag ska jag sätta mig med två vänninor och göra inbjudningskorten....ÄNTLIGEN. Tror att det kommer att bli bra men jag är inte riktigt säker på hur jag vill att de ska se ut. Har iaf köpt in material så vi kan iaf börja med nånting.
    Insidan får jag o M sätta oss med ikväll tänkte jag så att den också blir klar och att vi kan skicka korten i början av nästa vecka kanske...?

  • stenbruden

    Halloj!!

    Va fina dom var i annonsen!! Kul att ni hittade den så man inte missade!

    Grund - jag har inte heller sett den gästboken, tyvärr Hoppas du lyckas hitta den!!!

    Amor - va kul att dina morföräldrar kan komma, glöm inte att se till att det finns foton på dem! Det kanske låter deppigt men jag tyckte det var superviktigt att det fanns foton av mina.. man vet ju aldrig hur länge de finns kvar hos oss och det är ju jättekul att ha med dem tillsammans med andra och oss själva efteråt..
    Låter jag knäpp nu...

    Aybee - va kul att inbjudningarna är på G Det är så kul när man sitter och pysslar!!!
    Du vet inte möjligtvis om Linda (frissan) har en mail adress?? Tänkte det kunde vara kul för henne att se att hon har lite PR på My´s hemsida... Dom pratade om det på morgonen nämligen.

  • stenbruden

    Men gud va sött, jag ryser!!!!! Jag vill också ha en sån bamsekram

  • AyBee

    Nu är framsidan på inbjudningarna klara. Ska fota dom så att ni få se.....

  • malinlars

    Amor: Va härligt att ni får en bra präst som ni tycker om. Va roligt att dina morföräldrar kommer Som Stenis säger; ta kort med dem! VI gjorde det med våra föräldrar.. men tänkte inta på att göra det med våra farmödrar & med våra syskon.

    Astriden: LÅter ju hur mysigt som helst att leta mammakläder..

    31 maj: SKulle också vilja leta ute möbler.. Grythyttan gör verkligen fina möbler!!

    Aybee: Jättefina skor. Härligt att du hittat dem!!
    Vilken fantastisk stämpel du har hittat! Blir ju jättesnyggt!!

    Såg Stjärnis i tidingen idag jag också.. va snabba de va!! Ringde till vår fotograf igår och förklarade att vi inte kan komma förrän vi kommit hem..

    Börjar verkligen få resfeber nu!! Växlade pengar idag & köpte mig en bikini i går... usch.. jag gillar verkligen inte att prova ut bikini.. blek som papper är jag & semester frossan börjar synas.. Blir till att sätta fart på träningen efter semestern!!

  • valkyriana

    Hej hej!
    Vilken fin annons! Och vad snabbt de fick ut den!

    Idag har min svärmor / toastmadame varit här och gått igenom toastmadame uppgiften. Jag tror hon kände sig lugnare då hon åkte härifrån. Då man söker på internet så får man intrycket att man ska göra ALLT! Men riktigt så kommer det ju inte att bli för henne.
    Jag är så glad att hon tog på sig det, kändes lite krisigt där ett tag... Men detta kommer att bli jättebra!
    Min syster kommer att ta på sig delen att fixa lite spex.. Det kommer nog också bli kanonfint!

    Svärmor hade dessutom shoppat "lite" kläder till barnen. Hon är smått galen Fick hur coola märkeskläder som helst till lilltjej och stora grabben... Sånt som man går och pillar på i affären, men känner att man inte "borde" köpa.
    Och så fick jag min födelsedagspresent och Daniel fick sin i förskott (han fyller ju år på vår bröllopsdag)
    Två jättefina resväskor! Likadana, en i blått och en i smultronrött! Perfekt till vår bröllopsresa.

  • valkyriana

    malinlars- det finns inget som får en så motiverad till träning som en bikiniprovning i lysrörssken, huh....

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4