• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Så mycket har hänt idag!! Jag är så glad vår präst Sigvard Möller var här hemma hos oss! Och vi satt i nästan 3 timmar och pratade om oss själva och gick igenom vigseln vi stod i vardagsrummet och hade en riktig genomgång!!! Både jag och Jonas blev lite tårögda! Han är såååå bra och snäll vi är så nöjda att vi fick honom!!

    Aybee - Fina skor gumman såg dem på Wedins sist jag var där

  • 31 maj 2008

    God morgon ladies!

    Jättefina skor, AyBee!!! Skönt att ha hittat dem, väl?!

    Roligt med prästen, Amor! Det är så viktigt att det stämmer med prästen ju. På tre timmar måste han ju ha fått en riktigt bra bild av er också, och det tycker jag är roligt, om de kan förmedla rätta känslan och fånga "er".

    Val - Det blir säkert bra med er präst också, ni kan väl höra av er till honom och säga att ni vill träffa honom?

    Hoppas alla får en bra dag!

  • Grund

    God morgon girls!

    Vad roligt att mötet me prästen gick bra Amor. Hoppas han gillade din kladdkaka också

    Aybee, fina skor!! Det såg inte ut att vara en alldeles lagom klack dessutom- perfekt!

    Har ni GP tjejer? i så falla är tydligen min bästa kompis bröllopsbild med idag och jag har inte sett den ännu. Det första jag kollar varje dag i GP är om det är några bröllopsbilder och tror ni inte jag missade det idag när min vän är med H ringde och frågade om jag sett bilden i tidningen samt att det fötts en sälbebis i Slottskogen. Han vet vad jag gillar

  • Långserud

    Morning girls!

    Amor: Ja vad roligt att det kändes bra med prellen! Jag trodde ej vår skulle vara bra men hon var underbar och jag tror att det berodde mkt på att vi träffade henne såsom ni gjorde och hon lärde känns oss. Hennes vigseltal var skrivet som en saga: "Det var en gång en prins som hette M och en prinsessa som hette C.." Så gulligt! Stämde med vår sång och allt! Så super att han träffade er länge och skönt, nu kan ni släppa den pucken!

    Aybee: Nice! Vad har du kvar att köpa till dig nu? Snart klar med alla inköp till dig?

    31 Maj: Go for it! Ni får ej tumma på Lamino om ni måste välja om du frågar mig för de är alldeles underbara! Grythyttankopior finns det som är fina, tex Bruka har en serie som jag gillar.

    Idag ska jag träffa din Frilla 31 maj!

    Oj långt det blev! kramen!

  • Långserud

    Grund! Ja jag såg den! Förstod nu vad du menade med att bilden var helt underbar!

    Å tjejer en till som var i tidningen! Vår helt egna Fru Stjärnis!

    Stjänis: Underbar bild! Ni ser så glada och fina ut!! Stor kram på dig och hoppas ni har det bra på er resa!

  • Amor Eterno

    God morogn tjejer!!

    Härlig morgon och det är redan torsdag!!! Fick glada nyheter igår min mormor och morfar som är 79 och 82 år gammla kommr på bröllopet Vi visste inte riktigt än i och med att de är lite gammla redan!! Men min moster ringde och sa att de kommer!

    Grund - Jag skall titta i tidningen då vi har det här på Jobbet och sedan läsa om säl bebisen för jag älskar sälar jag med

    Val - Säger som 31 maj ring honom och säg att ni vill träffas!!

    31 maj instämmer med dig tror han fick en bra bild utav oss

  • Grund

    Det finns en gästbok som är vit med en ruta i mitten där det är små rosor i form av en hjärta. Hänger ni med?
    Har någon av er sett någon sån i stan? Den finns på dromtorget men jag skulle vilja se den live innan jag köper.

  • Astriden

    god morgon allihopa
    Vilka jättefina annonser i dagens tidning!
    Nu förstår jag din beskrivning av den perfekta bilden Grund

    Härligt att det kändes bra Amor, superguligt med sagan.
    Jättefina skor Aybee, lagom & vackra.

    Idag ska jag in till stan & hitta bröllopskläder med min mamma.
    Blir inte lätt att hitta nått tjusigt som passar med min växande mage den växet så att det knakar *suck*

    Jag längtar så efter att träffas!!
    det var ju så länge sen nu.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4