• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • valkyriana

    Så ni tycker att burkar "duger" då? Måste special beställa backar med glasflaskor cocacola till "min" affär annars. Blir nog ganska dyrt...

    Jag kan tänka mig att det blir tomt, planerar bröllop minst 4 timmar om dagen nu för tiden. Inklusive bt surf.
    Är det inte någon av er gifta kvinnor som har känt av bröllopsbluesen? Alltså att man blir nedstämd efter att man gift sig?

    Angående rökningen föresten så har vi sagt att vi ska lägga ner den skiten efter Kuba. Vi blir ju inte yngre och snart kommer kanske sjukdommarna... Daniel har dessutom cancer i släkten.

  • stenbruden

    Inget depp här, förutom att man har börjat jobba igen Det är inte alls kul..... Vill vara ledig fler veckor!

    Japp rökning är ju farligt, det är ju ingen hemlighet. Man måste bara bestämma sig!!

  • valkyriana

    Inget värre än vardagen då Den måste man nog bara stå ut med...

  • stenbruden

    Ja exakt skit är det när ekorrehjulet börja spinna.... upp o hoppa, åk till jobbet, hem o fixa, bla bla bla

    Men det gäller att piffa upp den med lite skoj också

    Hur blev det med din mrgongåva förresten??? Det var väldigt uppskattat från min man kan jag säga...
    Den var ju mer sensuell och vacker än porrig men väldigt fina bilder!

  • valkyriana

    De blev hur fina som hellst, det svåra var att välja ut vilka men skulle ha. Skulle gärna visat dem, men det finns faktiskt några bilder på den sidan som jag inte vill visa för någon.
    Låt oss säga att min häck inte ser ut som den gjorde för 10 år sedan...
    Då jag väl har fått bilderna kan jag scanna in och visa några.

    Absolut inte porriga, utan sensuella. De korten jag tog utomhus med röda underkläder och svart skinnjacka blev riktigt, tja vad ska man säga- häftiga.

  • malinlars

    Min man uppskattade också morgongåvan (SB). Var lite nervös innan vad han skulle tycka!! Men det blev ju bra!!

    Åhh vi kommer nog inte hinna åka till fotografen innan resan Får vänta tre veckor till!! Typiskt!

    KÄnner mig också tom nu efter bröllopet!! Samtidigt som man är hur lycklig som helst! Konstig känsla tycker jag!

  • Amor Eterno

    God morgon mina underbara BT vänner!!

    Tack för all uppmuntran i samband med morgongåva situationen!! Väljer att tänka som ni säger han fick den nu istället för då ingen fara Jo min Jonas är lite gullig som då och då förvånar mig.. älskar ju det med honom!

    Långserud - Då är vi ju rätt nära med Jag jobabr ju nära Linda! Du sa att du hade målat om fönster vi behöver göra det med 2 fönster hemma som är rätt nya men är bruna och de nya fönster skall komma i vitt så dessa måste vi måla om..så alla tips välkommnas.

    Linda - Jo tillbka till vardagen efter en sånt underbart bröllop och destination kan ju inte vara lätt!!! Tänker på dig varje gång jag åker förbi

    Malin - Är du ledig nu?? När börjar du på det nya jobbet?

  • Astriden

    God morgon girls!
    nu bor vi ute i stugan & jag är ledig nästan helöa veckan skönt!
    Nästa vecka är det ett kortvik på ett privat flygbolag, blir nog rätt lungt & en del BT för mej

    Ska bli så mysigt att ses med männen nästa vecka!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4