• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • 31 maj 2008

    Härligt med nytt smink, Grund! Bara hem och öva öva så kommer det att bli jättefint!

    Jag lovar att inboxa dig, Amor! Förlåt för min glömska! Det lät som en riktigt skön helg ni hade! Härligt!

  • Majsis2008

    är inte helt borta ännu, men snart..
    är lite ledsen idag, men får skylla mig själv som ljugit. handlar om min möhippa. vet inte hur dom fått reda på det men dom har väl läst här eller nåt om hur jag har vetat om det. är så arg på mig själv och allt jävla skitsnack, så nu blir det och vara ensam ett tag framöver

  • 31 maj 2008

    Ajdå, Majsis! Kan du inte bara säga att du råkade läsa det, men inte ville förstöra överraskningen?

    Det är ju alltid lite lurigt när man skriver i ett forum, det är ju trots allt öppet för alla att läsa.

    Hoppas det ordnar sig i alla fall!

  • Långserud

    Hej!
    Intensivt att börja nytt jobb!

    Amor: Jag har 2 tips, ska kolla upp dem ikväll! Kram!

  • valkyriana

    Hej tjejer.Tack så mycket.
    Här är det skit. Min ex tärna håller på och ringer och lobbar för att jag är en häxa som inte uppskattade möhippan och som var så elak mot henne.
    Det var så att jag fick ringa Daniel då vi var på väg hem i en hyrd buss. Jag var jätteledsen.
    Så visade det sig att han var med min tärnas man. Så tog han luren och frågade vad det var. Efter mycket om och men så frågar han rakt ut, "har XXX varit otrogen"
    Jag kan inte ljuga, jag tycker inte heller att man som vän ska begära det. Så jag sa att det får du ta med XXX
    Så får hon luren. Jag hörde inte alls vad de sa. Jag mår skit som det är.

    Så hör jag då hon är färdig i telefon "jasså, var det här Annas verk eller" och att det är slut osv osv

    Då får jag nog och ställer mig upp och ger henne en utskällning efter noter. Jag var INTE snäll. Sa bland annat " om du beter dig som en hora så ska du inte förvänta mig att jag ska backa upp dig. Felet är ditt och enbart ditt, lägg fan inte den skulden på mig". osv osv

    Det har varit en helvetes dag idag, Fick gå hem tidigare från jobbet eftersom jag höll på att svimma och mådde fysiskt illa. Fick ett litet samanbrott dessutom och började gråta.

    Men jag får ju inte glömma att det är synd om HENNE.

    Puss på er. Nu ska jag gå och lägga mig.

  • stenbruden

    Men val gumman, fy va jobbigt!! Kan hon inte hålla inne såna saker på din möhippa!! Men var hon otrogen PÅ din möhippa eller hände det vid ett annat tillfälle?
    Vet inte vad jag ska säga mer än att försök tänk på bröllopet och din underbara fästman och det som NI har! Kämpa på gumman!

    Amor - hade du en idé om att träffas med grabbarna?? Har missat så mycket här... när, var o hur?

    Grund - va duktig du är som syr och grejar!! *impad* Lycka till med sminkningen! Det fixar du galant!

    Mrsd - du som kan allt om Lysekil, vet du ett bra vandrarhem eller liknande som ligger bra till och inte kostar skjortan? Vi ska upp dit (troligtvis) nästa helg och dyka. Vi gav min tärna ett provdyk i 30 års present och vi dyker ju redan så vi ska hänga på och göra en hel helg av det...

    Stjärnis - spännande nu är det snart din tur Hoppas allt känns under kontroll och att vädergudanran är med er. Har iof hört att vädret ska bli bättre för varje dag nu, tummen upp
    Underbar hippa du verkar ha haft också!! Stor kram!

  • malinlars

    Här händer det grejer får man säga!

    Valkyria: Fy tusan vad tråkigt det låter. Men jag hoppas att du försöker tänka på Dig & din blivande nu! Synd att din möhippa inte blev som du tänkt! Kram!!

    Stjärnis: Låter som du fick en härlig möhippa, va roligt du måste ha haft det. Å vilka fantsifulla vänner

    Amor: Har tänkt så många gånger å knacka på din dörr när jag går förbi ert hus. Går en del promenader nu när jag är hemma. L jobbar bara kväller nu på nya jobbet så det blir lite trist. Då är en promenad ganska skönt. Skall nog göra slag i saken någon dag

    Majsis: Ta hand om dig. Som sagt, vi kanske ses på familjeliv??

    Stenis: Är väldigt nyfiken om hur det gick med min vän som sjöng på ert bröllop!!

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!!

    Val - Fan vad jobbigt bra att du sa ifrån på skarpen.. Men nu lyssnar du på oss!!! Du tittar du framåt och börjar på ny kula det är er tid och tänk inte mer på detta! Behöver du ha någon för dig på din dag så finns ju VI här bara att säga till gumman.. en bamse kram till dig!

    Malin - Du måste absolut komma och knacka på när som helst.. Älskar suprise visit!!

    Långserud - Uppskattar all hjälp tack gumman

    Stenis - Det är grill kväll hos mig den 12 Juli:

    Grill kväll hos amor den 12 Juli:

    Veronica & Jonas
    Nina & Martin

  • 31 maj 2008

    Ni alla måste såklart säga vad ni heter på familjeliv, så man inte tappar er! Hoppas ju att fler registrerar sig där snart

    Jag heter Majomaj - mitt namn här tyckte jag inte riktigt passade...

    Stenis - Strandflickorna ligger jättenära dykcentret!

    www.strandflickorna.se/svensk/html/svindex.html

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Vilken fin morgon hoppas det vackra vädret håller i sig fram till helgen så man kan gå ut och bada och få lite färg.. ud ad blek man är. Märkte det igår när jag provade lite klänningar på Nk och Zara. Hittade en såå vacker klänning på Zara coral röd med matchande pump men klänningen var storlek Large och för stor blev så ledsen hade varit sååå vacker till dagen efter bröllopet! Vet inte om jag skall ner på lunchen och fråga om de kan ringa till Kungsbacka och fråga???

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4