• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Astriden

    31 maj hahahaha
    man kan ju tolka som man vill
    men förvånad blev jag allt!

  • Långserud

    Amor! Nej ändra inte för vår skulle heller. Det var jag som bara konstaterade att vi har ont om helger å skulle tycka det var toppenskoj att ses!

    Men kanske vi tjejer kan ses i veckan snart? hihihi är jag tjatig?

    Astriden: Min man (I löööve to say) är också glad att Bridzilla försvunnit! I brist på Babe-zilla så är jag tyvärr numer Renoverings-zilla, skuller verkligen vilja komma ngnvart- går för sakta! hihih kanske sån man är?

  • Astriden

    långse, har man gått ner sig i zillaträsket är man kvar
    om jag inte haft bebisen att focusera på hade jag troligen vart jobbigare med husbygget & inredningsvalen i nya huset
    Men vi håller såklart tummarna för att du joinar babezilla gänget snart!

  • Långserud

    Astriden: HUr gick fotningen förresten? Bra att veta att det ligger ute, kanske stöter man på den i sitt jobb!

    Skulle gärna joina...vi får se hur året utvecklar sig. Mkt med nya jobbet nu som jag skulle vilja landa i. Samtidigt känner jag en viss oro i magen att det kanske kommer ta ett par år å man är ju inte purung...men men som maken säger: Good things happen to good people! Ingen ide å oroa sig för saker man ej kan påverka! Å just nu vill jag jobba, trivs så bra!

  • Grund

    Hej hopp!

    I morse var det frukostmöte på Lindholmen så jag var inte på "jobbet" förrän 10.40 ungefär. Å nu hade jag tid att kika in.

    Långse: Jag kommer med största sannolikhet att joina dig och bli en renovering-zilla när efter bröllopet. Den 1/9 är det ju dags att flytta så då lär väl hornen bröja växa på mig med
    Förhoppningsvgis blir det småtting ngngång också men staven i armen ska iaf få sitta tiden ut, sen får man väl se hur det känns

  • Astriden

    Långse som din make säjer Good things happen to good people! men aldrig fel att börja känan på att sätta igång, man vet aldrig när det händer.
    Fotningen gick förhoppningsvis bra, vi får se bilder under dagen. Den kommer dock att läggas ut först 1 Aug.
    Hojtar till med länk då

  • Stjärnis

    Hej tjejer! Jag är bara inne och säger hej. Har tyvärr blivit rejält förkyld, så här en vecka inna bröllopet, perfekt tajming,
    NOT

    Just nu håller vi på med festprogrammen, tvättar, stryker och står i. Vi åker ju på bröllopsresa söndag natt efter bröllopet och vi kommer inte tillbaka till Götet förrän söndag eftermiddag. Det betyder att vi måste försöka packa det mesta redan nu innan vi åker upp till Skaraborg på söndag.

    Jag ska försöka kika igen lite senare och försöka läsa ikapp allt jag har missat! KRAM

  • 31 maj 2008

    Finaste tjejerna!

    Tack så mycket för postogrammet! Var och hämtade lite grejer nu som vi hade glömt på Tofta, och där låg ett kuvert också. Blev superglad!

    Stor kram!

  • 31 maj 2008

    Förresten, var och köpte borttagningsmedel för lösnaglar och byggda naglar, så nu ska jag kolla på film och sitta med naglarna i det medlet. Får se om de går bort lätt eller om jag får slita...

    Ajdå, stjärnis, låter inget vidare. Du får ta det lugnt (om det nu går...) och kurera dig! Skickar en tillfrisknande kram till dig!

  • stenbruden

    Hej tjejer!!!

    Nu är vi hemma igen efter resan. Vi har varit i paradiset på jorden och ville INTE alls åka hem. Allt var helt underbart och vi vill redan planera nästa resa dit
    Snorkling med skölpaddor precis utanför stranden, KRIIIIITVIT strand, rockor, hajar, häftiga dyk, underbar mat, kanon service.... hmm ja det var en bråkdel

    Jag hinner inte läsa ikapp allt ni har skrivit men jag hoppar in här så gott det går

    Jag har ju fortfarande semester en vecka till så det blir nog inte så aktivt för mig här inne, man sitter ju hellre på altanen eller vid havet.. men vädret här hemma var ingen höjdare, jag fryser!!

    Jag hoppas allt är toppen med er allihop!!!!!!!!
    Kram

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4