• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Grund

    Kan inte den 12:e
    Vi ska på bröllop hemma i Grundsund då. Min tärna gifter sig.
    Typiskt!

  • Astriden

    Ja, vi kommer mer än gärna men jag kan inte lova att M inte tar över den grillen.

    Grill kväll hos Amor 12 Juli:

    Veronica & Jonas
    Nina & Martin

  • 31 maj 2008

    Åhh, nej! 12 juli har vi mina syskonbarn över helgen och ska på Liseberg och annat skojigt, så då kan inte vi! Attans!

  • Långserud

    Å Amor, inte vi heller! Vad sägs om en vardag tex i veckan före?

    Kram från mig!

  • malinlars

    31 maj: Vilka underbara bilder!! Ni är såå vackra!! LÄngtar tills nästa vecka då vi får se våra

    Amor: Typiskt att min man jobbar den 12 Juli. Men jag kommer gärna ändå.. om det är okej!!

    Vill också ha en Kitchen Aid.. Vi fick en köksmaskin av mina föräldrar... men en Kenwood. De har inte riktigt förstått Varför man vill ha en Kitchen Aid.. Men men.. det är ju en bra start iaf så jag kan börja baka mer bröd o annat gott..

    Kanske får köpa en i USA via Internet eller nåt.. Va billigt det var med sån där borta!! Grattis Malin till ett bra köp.. är avis

    Nu skall vi strax till Tjolöholmslott och ha picknick. Det är en orkester (GWO) & Musikal artisten Niclas Anderss´son som skall spela & sjunga. Lite mysigt

  • malinlars

    Amor: Jag tipsade Stenis om en tjejkompis som sjunger underbart bra! Hon sjöng på deras bröllop. Hojta igen om du vill ha nr. om det skulle behövas.. (Är lite seg, sorry)

  • malinlars

    Amor: Hade visst inte läst så noga Aybee hade ju redan ordnat med sångerska... hahaa.. sorry!! Kram

  • AyBee

    Nu så har även jag hittat in hit idag......

    Veronika, Nina & Maria!!!! Tusen tack för igår. Kommer inte ens ihåg när jag grät så mycket på bio senaste. Ni är helt underbara och jag är såååå glad att jag träffat er. Ni är guld värda.

    Veronika - ditt temperament är ingen fara, du skulle höra mig ibland. Jag gillar dig iaf Och jag håller med Grund = J känner sig princess!!
    Hmmmmm jag ska kolla den 12:e om vi kan komma. Återkommer

    Fröken Plommon -Kan tyvärr inte hjälpa dig på den fronten eftersom min kollegas dotter med vänner ska servera på vårt bröllop. Lycka till i ditt letande!!

    31 maj & Barba - Åhhh jag bara måste få se era fotoa berättelser och höra era berättelser med tanke på att NY är ett av val nu på honeymoon

  • valkyriana

    Fröken plommon Jag har själv satt in en annons i ST tidningen. Vi ska gifta oss i stenungsund. Har fått några bra svar.

  • valkyriana

    Hej tjejer
    Idag har jag snackat med marskalkarna om svensexan- den blir nästa lördag. De hade av misstag planerat in den 12 Juli då han jobbar. Fick ändrat det.
    Och eftersom de valde att tidigarelägga istället för att skjuta upp den får jag en liten känska av att de kommer ta MIG den 19 Juli.
    Tärnorna och masrkalkarna har gansk bra kontakt eftersom min ena tärna e gift med hans ena marskalk...

    Känns bra också att jag har fått bekräftat att de la ner stripp grejjen.
    Jag och min m2b tycker inte att sådant e ok, men det verkade som om de hade tänkt skita i det *arg* Men nu har de respekterat det *glad*

    Har häcken full med bröllopsgrejjs

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4