• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • 31 maj 2008

    God morgon tjejer!

    Är tillbaks från en härlig och intensiv New York-semester! Har haft det superbra, gjort en massa shopping (bla 4 par väldigt små och väldigt söta skor ? barnskor är ju så gulliga!) och hunnit med att uppleva staden! Känns som om vi har varit borta längre, och det är ju härligt i sig. Har också hux flux fått en mage! Okej, det ser väl fortfarande mest ut som om jag har ätit lite för många muffinsar, men det är helt klart en putande mage där och det känns fantastiskt!

    Nina, läste på bloggen att ni har känt den lill*! Vad härligt, längtar verkligen!

    Har läst igenom snabbt vad ni har skrivit, och allt verkar vara bra med er. Amor, vi hade kontakt med en solist som vi sen inte använde, men hon verkade väldigt bra. Inboxar dig hennes adress etc.

    Idag är det jobb i Örebro, sen far jag hemåt Göteborg för att jobba i Mölndal tors-fre. Ska bli skönt att vara hemma lite.

    Hoppas Sex and the city var bra, det blev ingen bio i New York, men jag hoppas se den nästa vecka.

    Nej, nu måste jag jobba på!

    Välkomna till tråden Ninibell och Fröken Plommon!

  • Astriden

    God morgon,
    Amor, Grund & Aybee tack för igår!
    ALltid lika mysigt att ses. Tycker att vi får boka in en grillning med våra respektive snart!

    Fröken Plommon, vi gifte oss på SH men vår catering fixade personal. Lägg ut en tråd där du efterlyser, kan nog få napp.

    31 maj, Välkommen hem!
    Nu får ni visa bilder från staden jag vills å gärna åka dit.
    Åh, mysigt med mage min mage är hård nu, vääldigt skönt nrä man slipper det där mjuka kring midjan
    Du kommer att bli helt rörd när du känner av den lill*, kändes magiskt!

  • Grund

    Astriden, Godmorgon-kram igen

    Tack för igår Astriden, Amor och Aybee (AAA ) Ännu en supertrevlig biodate! Å den filmen kan man ju tänka sig att se igen...JAAA!

    Välkommen hem från the big apple 31maj! ni verkar ha haft en toppenresa. Vad skojigt att du shoppat lite baby-skor också

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    31 maj - Åhh vad mysigt med New York måste ju höra allt om det.. vad fintmed baby skor, shoppa de ni mycket? Är en vecka tillräckligt till NYC?

    Tjejer - Tack såååå mycket för bion igår, hade såå skoj.. Sorry att min lilla Portugisiska temprament kom upp igår. Måte bara säga att jag fick sååå dåligt´samvete igår kväll bad om ursäkt 40 gånger till min m2b... Klart jag ringde upp honom igen.
    Jag skyller även på att snart är det röda veckan då blir jag lite vresig!

    Men är sååå glad att jag har träffat alla er. Livet käns så mycket roligare ser fram emot att varje dag komma in här på BT och läsa om er och vad som händer!!!

    Stor KRAM

    Ps. Vill se filmer igen precis som du GRUND!!!

  • Långserud

    Morning girls!
    Åh var filmen bra? Sååå sugen på att vara med er igår men besök av kompis + hennes kille som fått jobb här i Gbg så nu ska hon pendla hit till Gbg på helgerna, såå glad! Var hemma hos en annan kompis som har en 2-månaders liten tjej, tänkte på er Astriden och 31 Maj!

    Oj vi har sett över våra helger fram till vi åker till Malaysia 29 aug och vi har denna helgen ledig, sen fre nästa vecka sen borta resten av helgerna i sommar. Önskar det fanns fler helger! Men som vi pratade igår med våra kompisar, det är mkt lättare att ses på veckodagar å grilla etc för man har så mkt mer energi!

    Å vår fotograf ringde igår å korten är klara! Dock vill hon ses å gå igenom korten och vi kan inte ta oss upptill skogarna förrän mitten juli! Vill ha dem nu!!

    Tjejer, sorry om tjatar men jag saknar er! Vill tisselitassla med er!

    Stjärnis och Mrs D: Ure next in line! Läget under kontroll?

    Astriden: Spännande med lgh försäljning! När läggs den ut på Hemnet?

    Amor: Inget svar från den solist jag frågat men du kanske fått en nu genom Aybee?

    Nu fika med mina nya kollegor! Jag jobbar vid Järntorget nu så lunchdate om ngn har lust!
    Kram!

  • Majsis2008

    goddag tjejer...
    usch vad jag är trött hela tiden...nån som har nån bra grej man kan äta så man blir lite piggare? jag är trött på att inte vara pigg längre...kanske får ta upp min träning igen...

  • Långserud

    Majsis: Ingen skräpmat, ut å gå en stund varje dag och inga soffpotatiskvällar!

  • Majsis2008

    hehe tack långserud, soffpotatiskvällarna är ju så sköna bara hehe men man får ge sig fan på att röra sig..

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4