• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Carolina1979

    Långserud: Det låter som ni haft det helt underbart - så häftigt att ta del av er dag på detta vis, blir ju lite tårögd

    Ang måndag... jag kan nog vara inne i stan till 17.30 ungefär - måste ju vänta in sambon som får ta Oliver

  • mrsD

    gokvällens! hua vilken dag!

    Men frisyren blev bra, bokat in färgning mån innan bröllopet oxå, älska min frisör!
    Fixade linser, plus nya glasögon! e jättenöjd, inte köpt nya sen gymnasiet *skäms* men nu kommer jag faktiskt kunna visa mig ute i brillor me=)

    E oxå nyfiken på malinlars!!!

    D kan hända att jag våldgästar er fika på mån *ler stort* men går nog inte me på bion tyvärr..

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    En tröttis till Virre skriver här denna morogon .. Vet inte varför men varit sååå trött hela denna veckan.. Bara längtar till kl.15 idag när man slutar!!

    Skönt att frissan gick bra mrs d, klart du skall vara med på fikat

    Visst sa vi att vi skulle träffas kl.17 på Danilo??

  • Astriden

    God Morgon tejer,
    Gud va skönt med fredag!!
    Jag har som Virre vart olidligt morgontrött denna vecka,
    haft sjukt svårt att komma upp på mornarna.
    Längtar väldigt till morgon & att få sova ut!

    Nån som har några skoj helgplaner?

    Biokväll Måndag 16/6 Fika 17:00 Danilo Film: 18:45
    Brudens bästa man
    Astriden, Amor, Grund, AyBee, carinokenneth, Carolina1979, Stjärnis (mrsD)

  • Grund

    God morgon tjejer!

    STORT GRATTIS SÖTA LÅNGSERUD!!! Din berättelse är ju alldeles underbar och precis som Stjärnis får jag ståpäls
    När ni berättar om Era dagar tjejer så längtar man bara ännu mera!!

    MrsD: Kul med nya glasögon och nyfin i håret. Det stämmer med Lasse, vi har avbokat. Känns både bra och dåligt för jag ville ju verkligen ha studiokort men önskan om en heldag med "catch the moment"-bilder tog över. Men jag tror nog han kan ta fina bilder, typ studio, också. Man kan ju alltid stå inne i kyrkan.

    Jag är också en tröttis, men jag kommer ju inte i säng på kvällarna. Det är så ljust ute så man vill ju inte sova.

    Ser fram emot måndag. Det var så längesedan jag var på bio och har flera biocheckar hemma så jag riktigt längtar

    I eftermiddag åker vi till Stockholm för att träffa våra toastmasters. Det kommer även bli lite segling tror jag

  • mrsD

    Grund - japp, e oxå sugen på heldag efter Mys bilder=) men vi kör Lasse 2 h innan vigseln (utomhus!!! hoppas jag..) sen har jag anlitat en kompis att va me o fota resten av dagen, så hon e me från morgonen=)

    E nyfiken på bilder från helgens bröllop!

  • 31 maj 2008

    Säger som Nina - härligt med fredag! Idag kommer min man (haha, precis som du, Långserud, så gillar jag att säga det!) och vi ska på trädgårdsfest hos kompisar som bor ute på landet. M tycker det är mycket praktiskt med privatchaufför...

    Imorgon ska jag och M till Kolmården med min systers två äldsta barn (6 & 4 år). Ska bli så roligt, de har längtat väldigt mycket (och vi också!) På söndag blir det nog lite kompisbesök och mys innan M åker hem till Göteborg igen. Så det är en späckad helg som bara innehåller roligheter.

    Sen är det snart New York! På måndag har jag möte i Stockholm, och jobbar därifrån på tisdag, för att sedan åka från Arlanda onsdag morgon!

    Hoppas ni alla har en bra dag!

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Vad roliga saker ni har denna helgen.. Själv är det grill ikvaäll med två vänner.. Imorgon har Jonas herrklubb så vi ses inte på hela Lördag.. Jag skall fixa med blommor ute i trädgården och sedan middag på portugisiska föreningen.

    Idag är det Fredag den 13 .. Så gör ingenting som ni inte brukar göra

  • Majsis2008

    god morgon tjejer. gör med helg, bara 2 dar till och jobba sen är man lite långledig igen, tur lasbilar måste ha axlar och det är brist ibland hehe...

    idag blir d liseberg med brorsonen och två andra barn...lite roligare då. Får s eom solen bryter igenom, huvudsaken är att det är uppehåll...

  • Astriden

    Nu beställer jag fotoböcker på myphotobook.se
    En stor till oss själva, vanlig på 36 sidor till föräldrar & små pocket till tärnor & bestman Kul!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4